Tässä on käytännöllinen selitys seuraavasta elämästä, ihmiselämän tarkoituksesta, filosofisista/uskonnollisista tosiasioista, teorioista jne.

aksim

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 20, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Käytännön selitys ( Esimerkki ) :- `1. Voitko ensinnäkin kertoa minulle jokaisen sekunnin yksityiskohdan siitä ajasta, jolloin synnyit? ( tarvitsen jokaisen sekunnin yksityiskohdan, eli mitä - mitä olet ajatellut ja tehnyt joka sekunti ).

Voitko kertoa minulle jokaisen yksittäisen yksityiskohdan 1 halvimmasta minuutista tai koko tunnista, päivästä, viikosta, kuukaudesta, vuodesta tai koko elämästäsi ??

Jos ette pysty kertomaan minulle tästä elämästä, niin mitä todisteita teillä on siitä, että ette ole unohtanut menneisyyttänne ? ja että ette tule unohtamaan tätä nykyistä elämäänne tulevaisuudessa ?

Se on tosiasia, että Korkein Herra Krishna on olemassa, mutta meillä ei ole sellaista älykkyyttä ymmärtää häntä.
On olemassa myös seuraava elämä. ja olen jo todistanut teille, että yksikään tiedemies, poliitikko tai niin sanottu älykäs ihminen tässä maailmassa ei kykene ymmärtämään tätä totuutta. koska he kuvittelevat. ettekä te voi kuvitella, mikä on jumala, kuka on jumala, mitä on elämän jälkeen jne.
_______
Esimerkiksi: Isänne oli olemassa ennen syntymäänne. Ette voi sanoa, että ennen syntymäänne isäänne ei ollut olemassa.

Teidän on siis kysyttävä äidiltä: "Kuka on isäni?" Ja jos hän sanoo: "Tämä herrasmies on isäsi", niin kaikki on hyvin. Se on helppoa.
Muuten, jos teette tutkimusta: "Kuka on isäni?", etsitte koko elämänne ajan, ette koskaan löydä isäänne.

( Nyt ehkä... ehkä sanotte, että etsin isäni DNA:sta tai todistan sen valokuvilla tai monilla muilla asioilla, jotka saan äidiltäni, ja todistan, että kuka on todellinen isäni.) Teidän on siis uskottava auktoriteettia. Kuka tuo auktoriteetti on? Äitinne. Ette voi vaatia valokuvia, DNA:ta tai monia muita asioita ilman auktoriteettia ( tai äitiänne).

Jos näytät DNA:ta, valokuvia ja monia muita todisteita muilta naisilta kuin äidiltäsi, mitä hyötyä niistä todisteista on?} )

Samoin teidän on seurattava todellista auktoriteettia: "Mitä ikinä oletkaan puhunut, hyväksyn sen." Silloin ei ole mitään vaikeuksia. Devala, Narada ja Vyasa ovat hyväksyneet Sinut, ja Sinä itse puhut, ja myöhemmin kaikki akaryat ovat hyväksyneet Sinut. Sitten minä seuraan.
Minun on seurattava suuria persoonallisuuksia. Samasta syystä äiti sanoo, että tämä herra on isäni. Siinä kaikki. Lopettakaa työt. Missä on tarve tehdä tutkimusta? Kaikki auktoriteetit hyväksyvät Krisnan, Jumaluuden Korkeimman Persoonallisuuden. Hyväksykää se, niin Jumalan etsiminen on päättynyt.

Miksi teidän pitäisi tuhlata aikaanne?
_______
Teidän tarvitsee vain kuulla auktoriteetilta (kuten äidiltäkin), ja minä kuulin tämän totuuden auktoriteetilta "Srila Prabhupadalta", joka on henkinen mestarini.
En puhu näitä asioita omasta päästäni.
___________

Tässä maailmassa kukaan ei voi olla täynnä rauhaa. Tämä on koko ajan tosiasia.

Koska me kaikki kärsimme tässä maailmassa neljästä ongelmasta, jotka ovat sairaus, vanhuus, kuolema ja syntymä syntymän jälkeen.

Sanokaa minulle, oletteko todella onnellisia? Ette voi olla onnellisia, jos ette huomioi näitä neljää pääongelmaa. Silloin luonto pakottaa teidät edelleen.
___________________

Jos todella haluatte olla onnellinen, noudattakaa näitä 6 asiaa: Ei laitonta seksiä, ei ryypiskelyä, ei ryypiskelyä (ei teetä ja kahvia), ei lihansyöntiä (ei sipulia ja valkosipulia).

Viides asia on, että mitä tahansa syötkin, tarjoa se ensin Korkeimmalle Lordi Krishnalle. ( jos tiedätte, mikä on Guru parama-para, niin tarjotkaa heille ruokaa, ei suoraan Korkeimmalle Lordi Krishnalle ).

ja 6. "Tärkein asia" on laulaa "hare krishna hare krishna krishna krishna krishna krishna hare hare hare rama hare rama rama rama rama rama hare hare hare".
_______________________________
Jos ette pysty noudattamaan näitä neljää asiaa: ei laitonta seksiä, ei kävelyä, ei mattoja, ei lihansyöntiä, älkää huolehtiko, mutta tämän pyhän nimen (Hare Krishna Maha-Mantran) laulaminen on hyvin, hyvin ja hyvin tärkeää.

Laulakaa "hare krishna hare krishna krishna krishna krishna krishna hare hare hare hare rama hare rama rama rama rama rama hare hare hare" ja olkaa onnellisia.

Jos ette vieläkään usko minuun, niin veisatkaa mitä tahansa muuta nimeä 5 minuuttia ja veisatkaa tätä pyhää nimeä 5 minuuttia, niin näette vaikutuksen. lupaan teille, että se toimii Ja veisatkaa vähintään 16 kierrosta (kukin kierros 108 helmen mittainen) Hare Krishna maha-mantraa päivittäin.
____________
Tässä ei ole kysymys pyhien kirjojen lainauksista, henkilökohtaisista kokemuksista, uskosta tai uskosta. hyväksyn, että joskus usko on myös sokeaa. Tässä on jo käytännöllinen selitys, joka on jo todistanut, että jokainen`1 muu tässä maailmassa ei ole muuta kuin Kiireinen Hölmö ja täysin idiootti.
_________________________
Lähde(t):
Joten yrittäkää seurata sitä henkilöä, jolla on Henkiset Silmät, joka voi opastaa teidät oikealle tielle. ( Minun auktoriteettini ja oppaani on henkinen mestarini Srila Prabhupada ).
_____________
jos haluatte nähdä ihmiselämän todellisen tarkoituksen, katsokaa tämä linkki: ( triple w ( d . o . t ) asitis ( d . o . t ) c . o . m {Bookmark it })
lue se kokonaan. ( lupaan vain tämän kirjan lukijoille, että he saavat jokaisen vastauksen, jonka he haluavat tietää siitä, miksi olen tässä aineellisessa maailmassa, kuka olen, mitä tapahtuu tämän elämän jälkeen, mikä on paras asia, joka tekee ihmiselämästä täydellisen, ja mikä on ihmiselämän täydellisyys. ) ihmiselämän tarkoitus ei ole elää kuin eläin, koska jokainen tekee tällä hetkellä neljää asiaa, jotka ovat nukkuminen, syöminen, s.ex. ja pelko. ihmiselämän tarkoitus on vapautua syntymästä toisensa jälkeen, vanhuudesta, sairaudesta ja kuolemasta.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Erittäin mielenkiintoista luettavaa!
 
Top