Question Apua! D-Methini on menossa oudoksi!

qwe111

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
5
Johdin vetykloridikaasua D-metin ja asetonin seoksen läpi ja sain kiiltävää jauhetta.
Se eroaa hydrokloridijauheesta. Se on kuin hyvin hienoa "jäätä"!
Haluan saada metan hydrokloridia, liuottaa hydrokloridia ja kiteyttää sen uudelleen saadakseni suuria kiteitä!
Mutta en tiedä mitä tein väärin?
Voinko nyt liuottaa tämän hienon jään veteen ja kiteyttää sen uudelleen?
Vai pitääkö minun liuottaa se ja lisätä natriumhydroksidia saadakseni FB-öljyä ja tehdä se sitten uudelleen?
Voi luoja, kertokaa joku minulle mitä tehdä!!!!

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
69
Tarkoitat eri näkymiä, voit yksinkertaisesti liuottaa 90 % IPA:han/ veteen ja antaa haihtua hitaasti isojen kiteiden saamiseksi.

qwe111

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
5
Haluan kysyä, minulla on nyt hyvin pieniä kiteitä, neulan kärjen kokoisia! Koska se saostuu suoraan, kun vetykloridikaasua johdetaan! Joten se on hyvin pieni!

Voidaanko neulan kärjen kokoisia kiteitä käyttää suoraan uudelleenkiteyttämiseen?

Vai pitääkö minun hankkia metamfetamiinia uudelleen, syöttää vetykloridikaasua uudelleen, saada hydrokloridia ja tehdä sitten uudelleenkiteytys?

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
69
Jos se on puhdas, voit käyttää sitä sellaisenaan.

qwe111

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
5
Hei herrat, tein saman menetelmän kahdesti ja sain erilaisia tuloksia!
Ensimmäinen vasemmalla on hydrokloridi, tiedän, että se voidaan liuottaa tiettyyn osuuteen liuotinta ja kiteyttää uudelleen!
Toinen on samaa menetelmää, se on enemmän kuin kide!
Haluan tietää, voiko toisen liuottaa liuottimeen ja sitten haihduttaa liuottimen, jotta saadaan suuria kiteitä????

Attachments

• HjSq965Je8.jpg
    HjSq965Je8.jpg
    2 MB · Views: 34

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
69
Tietenkin se näyttää täydelliseltä kiteytykselle :)

riahisunak

Don't buy from me
Resident
Reaction score
2
lopeta typerien kysymysten esittäminen , tämä sivusto päätyy saada joku kuollut , sai ihmisiä kuten sinä , jotka ilmeisesti ei ole aavistustakaan , mitä olet tekemässä . miten olet päässyt näin pitkälle on minulle käsittämätön , ne kysymykset kysyt eivät ole kysymys henkilö kysyy , jos he ovat juuri kaasuttanut liuoksen kaasulla .
Päivät ovat laskemassa alaspäin tämän foorumin elämästä sinunlaistesi ihmisten takia.