Question Onko sinulla ongelmia a-pvp:n kiteytymisen suhteen?

untryrgos

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
13
Hei, arvostan vilpittömästi, jos voisit auttaa minua ja antaa minulle hyödyllisiä ehdotuksia. Seurasin äskettäin synteesiä vaihe vaiheelta. Mutta sen jälkeen, kun happo on lisätty seokseen, kide ei näy. Sain vain seoksen jakautumaan kahteen kerrokseen. Ylempi kerros, kuten eräänlainen öljy, ei liukene veteen. Alakerros voi liueta veteen ja psykoaktiivinen. Mikä on ongelma? Mikä siinä on vikana? Auttakaa minua ja arvostaisin sitä.

Attachments

• ZSnEvmMd72.jpg
    ZSnEvmMd72.jpg
    3.9 MB · Views: 40
  • WEjqtdfTy4.jpg
    WEjqtdfTy4.jpg
    4 MB · Views: 25

APVP-EU

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Onko seoksessa liuotinta? Minulla oli paljon tällaisia (pieniä) ongelmia, ennen kuin sain kaiken kuntoon!

untryrgos

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
13
Olen ratkaissut ongelman. Ensinnäkin, jos dekantterilasin pohjalle jää raskasta öljyä, älä heitä sitä pois. Erottele öljy ja lisää sitten siihen vettä, varmista, että lisäät liikaa happoa. Kun olet heittänyt pois öljyn, joka ei voi liueta veteen, lisää NaOH:ta veteen ja petrolieetteriin. Voit nähdä, että vaseliini muuttui punaiseksi. Sitten uutetaan se ja erotetaan petrolieetteritaso. Ole hyvä ja lisää sopivaa HCl:n ja asetonin seosta.Älä lisää liikaa happoa tai saat taas raskasta öljyä. Lisää siihen lopulta petrolieetteriseos. Kide ilmestyy dekantterilasiin.