Fentanyyli kysymys

madmaximus

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 29, 2021
Messages
40
Reaction score
14
Points
8
Minulla on nestemäinen fentanyyli (sitraatti 50mcg), ihmettelen, miten se voi pitsata ruohoa. Tiedän, että fentanyyli liukenee veteen/metanoliin, mutta en ole 100-prosenttisen varma, että jos sekoitan sitraatin veteen/metanoliin, se vaikuttaa, kun pitsitän sen. Tarvitsenko ensin saada puhdasta fentanyyli HCL (jauhe) nestemäisestä versiosta vai voinko käyttää sitä tässä muodossa?
 

madmaximus

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 29, 2021
Messages
40
Reaction score
14
Points
8
Täällä kotimaassani , monet ihmiset polttavat synteettistä ruohoa ! Ennen Alankomaiden RC kielto käytän 15g mdmb-4en-pinaca 60g yrttiä ja ihmiset eivät halua sitä, koska he sanoivat minulle sen heikko . Rc ei vain anna heille sellaista huumaa/huumaa ensimmäisellä savulla, jonka fentanyyli antaa heille, ja siksi käytän fentanyyliä.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Tämä ei mitätöi suositustani.
 

MuricanSpirit

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 6, 2021
Messages
73
Reaction score
48
Points
18
Miksi fentiä vihataan niin paljon? Koska sitä myydään heroiinina, joka johtaa kuolemantapauksiin?

Jos tiedän oikein, Fent on jo korvannut heroiinin.
 

madmaximus

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 29, 2021
Messages
40
Reaction score
14
Points
8
Kyllä se on totta, Yhdysvalloissa ihmiset eivät tunne rajojaan ja yliannostavat, ja sen vuoksi Fentanyyliä vihataan niin paljon.
 

madmaximus

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 29, 2021
Messages
40
Reaction score
14
Points
8
Ihmisiä vain vituttaa, että kartellit laittavat Fentin jokaiseen huumeeseen.
 

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 4, 2021
Messages
442
Solutions
1
Reaction score
410
Points
63
Kuule, et sinäkään tiedä rajoja. En minäkään. Fentanyyli on niin voimakas, että yliannostus tapahtuu helposti kaikille. Ensimmäisen iskun jälkeen, tai jos otat jotain muuta, tai jos olet humalassa... kukaan ei ole aina tilanteen tasalla. Fentanyylin kanssa pelleily on kuin nukkuisi kalkkarokäärmeen kanssa sängyssään. Et voi rentoutua ja vain mennä sen mukana. Ja se muuttuu vielä arvaamattomammaksi, jos sitä polttaa.
Kuuntele järkeviä neuvoja ja huuhtele fentanyyli alas.
 

Beavinator

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 20, 2022
Messages
3
Reaction score
3
Points
3
Ehdottomasti!!! Menetin juuri erittäin erittäin hyvän ystävän tuolle PASKALLE ja se saa minut niin vihaiseksi, että ihmiset vain leikkivät tuolla roskalla kuin se olisi jokin harmiton lelu! Peittää jointin vitun FENTANYL:lla????. Nyt olen kuullut kaiken! Älkää viitsikö! Hävitä se paska ASAP. Ja jos päädyt itsetuhoiseksi ääliöksi, varmista, ettei ole tehty muita "itsemurhajippuja", jotka voisivat jotenkin päätyä jonkun raukan käsiin, jolla ei ole aavistustakaan siitä, mitä hän aikoo polttaa! Eikö se vain pilaisi päiväsi! Pikkuveljesi varastaa yhden sätkistäsi ja löydetään seuraavana päivänä kuolleena. Vain minun 2 senttiä. HUUHTELE SE!
 

Beavinator

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 20, 2022
Messages
3
Reaction score
3
Points
3
Ehkä sillä on jotain tekemistä sen kanssa, että pari suolajyvän kokoista kappaletta on ero suuren huuman ja arkun välillä! Fentanyyli on vitun PAKKAUS! Siihen on pirun hyvä syy, miksi sitä PASKAA vihataan niin paljon! Ehkä sitä vihataan siksi, että se yksin on vastuussa reilusti yli 80000 kuolemantapauksesta 18-45-vuotiaiden keskuudessa yhden vuoden aikana USA:ssa! Sillä ei todellakaan ole mitään tekemistä rajojensa tuntemisen kanssa! Ei ole mitään helvetin keinoa tietää, kuinka paljon Myrkkyä on jokaisessa myydyssä väärennetyssä oksipillerissä tai kuinka paljon ja kuinka hyvin sekoitettu jauhe on juuri ostamassasi läpyskässä. Jos sekaannutte Fentanyylin kanssa, päivänne ovat luetut, ja se on FAKTA. Jopa lääkelaatua olevan tuotteen kanssa sekaantuminen on äärimmäisen vaarallista, ja syynä on teho. Pysy vain erossa Fentanylista ja olet kunnossa.
 

Luphozi69

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 1, 2022
Messages
3
Reaction score
6
Points
3
Luulin, että tämä on foorumi, jossa annetaan tietoa lääkkeiden valmistuksesta ja synteesistä. Miksi te kaikki kehotatte henkilöä jättämään Fentanylin rauhaan? Hän esitti kysymyksen, jos sinulla ei ole vastausta pidä mielipiteesi omana tietonasi. Jos haluatte väitellä siitä mitkä huumeet ovat pahoja ja mitkä eivät, niin miksette aloita omaa ketjua? Onko kristallimetami parempi kuin fentanyyli, koska se ei tapa yhtä monia ihmisiä? Siitäkin voidaan varmasti keskustella. Mutta tämä ei ole oikea paikka. Mitä jos osallistuisit, jos sinulla on tietoa, ja pitäisit suusi kiinni, jos sinulla ei ole.
 

madmaximus

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 29, 2021
Messages
40
Reaction score
14
Points
8
Joo se on totta , kukaan ei halua tappaa ketään , että olen etsimässä tietoa tehdä kaiken turvallisesti . :)
 

Grand Poobah

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 23, 2021
Messages
15
Reaction score
3
Points
3

Vaikka sinulla on täysi oikeus riskeerata elämäsi tämän kanssa, Beavinatorilla on mielestäni perusteltu pointti. Sanotaan, että pitsataan jointti, poltetaan se ja kuollaan. Nyt ystäväsi/perheesi tulee siivoamaan kämppääsi ja löytää kätkösi. Olen varmasti surullinen, ja jointti auttaisi keventämään tunnelmaa. Voi näyttää, poltetaan madmaximuksen kätköä. Nyt myös kaverisi ovat kuolleet. Kaikkia huumeita voidaan käyttää väärin ja väärin, mutta fent on aivan liian voimakas ja lähes mahdoton havaita.

On olemassa tarina kokista, joka valmisti jotain ja teki kokeita itselleen. Hän kuoli tuskalliseen kuolemaan, vaikutti riivattua, todennäköisesti torajyvämyrkytykseen. Hänen kuolemansa jälkeen perhe tuli siivoamaan taloa ja isä juotti kylmää vettä jääkaapista. Vesi ei ollut pelkkää vettä, eikä isä pystynyt toimimaan kolmeen päivään. Nyt isä ei vain menettänyt poikaansa vaan on pysyvästi muuttunut. Suru surun päälle perheelle. Olkaa vastuullisia ja heittäkää se pois!

Tämä ei ole fiktiota tunnen tämän perheen.
 

Novator

Resident
Joined
Oct 30, 2021
Messages
39
Reaction score
799
Points
83
Fentanyyli on periaatteellinen asia. On olemassa arvokkaita asioita, ja on olemassa roskaa. Fentanyylikokemukseni on korkea, mutta valintani on olla hiljaa.
 

madmaximus

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 29, 2021
Messages
40
Reaction score
14
Points
8
Miksi ? Lähes jokainen, joka haluaa voi varaa tai tuottaa Fentanyyliä , sen tärkeää tässä on saada oikeaa tietoa, jotta ei aiheuta yliannostuksia itsellemme, jos joku käyttää sitä tai ihmisiä, jotka ovat myyjiä !
 

Novator

Resident
Joined
Oct 30, 2021
Messages
39
Reaction score
799
Points
83
Minulla on suunnitelma fentanyylistä kiinnostuneille, ja minulla on vain vahvoja mielipiteitä asiasta. Mutta ei tällä foorumilla, ei tänään. Antaisin mielelläni teille ensimmäisen mefedronipistoksen, mutta en fentanyyliä.
 
Last edited by a moderator:

Luphozi69

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 1, 2022
Messages
3
Reaction score
6
Points
3
Kuten sanoin, osallistu, jos sinulla on tietoa. Jos ei ole, niin mitä järkeä viesteissäsi on? Onko tuon anonyymin kerskailun tarkoitus tehdä vaikutus johonkin? "Haha, tiedän miten se tehdään, mutta en kerro sitä teille?" Koska täällä on pääsy clearnetiin, tänne tulee kai paljon lapsia ja trolleja. Käytän fentanyyliä joinakin viikonloppuina. Otan myös 100mg metadonia joka päivä. Kuten olen aina tehnyt huumeidenkäyttöhistoriani aikana, olen kyllästynyt maksamaan vähittäismyyntiä ja etsin halvempaa tapaa. Mutta se on minun syyni. Ja se on vain minun syyni. Ongelmana ei ole tieto, vaan se, mitä ihmiset tekevät sillä. Aseet eivät tapa ihmisiä, ihmiset tappavat ihmisiä.
 

madmaximus

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 29, 2021
Messages
40
Reaction score
14
Points
8
Joo,Luphozi on oikeassa , jos olet katsonut meksikolaiskartellien kokkien haastatteluja , he sanoivat että annos jonka he laittavat esimerkiksi M30 pilleriin ei tapa ihmisiä , mutta usan katuhuumeiden välittäjät leikkasivat sitä muiden huumeiden kanssa ja sen takia on niin paljon kuolemantapauksia usassa !
 

Teck Tonik

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 18, 2021
Messages
13
Reaction score
14
Points
3
Hienosti sanottu, itse ostan fentanyyliä joka viikko tukeakseni tapaani eikä minulla ole ollut ongelmia koko kolmen vuoden käytön aikana. Olisi kiva oppia, miten turvallisesti manu fetty ja olin tavallaan innoissani, kun liityin tähän foorumiin vain huomatakseni, että tämä on mielipidefoorumi eikä tutkimus.
 

Teck Tonik

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 18, 2021
Messages
13
Reaction score
14
Points
3
FguB3Me21a
 
Top