Question Lääketestaus

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
84
Hei Minulla on outo kysymys. Ja että onko mahdollista reagoida positiivisesti huumetestiin metan valmistuksen aikana? Ottamatta sitä itse.

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Riippuu testistä.Pyyhkäisynäyte kyllä, sylki luultavasti ei, useimmat tienvarsitestit ovat sylkitestejä, lentokentillä ja poliisilaitoksissa käytetään pyyhkäisynäytteitä.Virtsa ja veri luultavasti ei.
Asiaan liittyen, jos sinä tai joku muu haluaa päihittää poliisin EU:n laajuisesti käyttämät sylkitestit, minulla on takuuvarma ratkaisu, joka on kehitetty nimenomaan näiden testien päihittämiseen.Se on pienessä paperissa, joka liukenee suuhun, erittäin huomaamaton ja tulos on aina NEGATIIVINEN, ota yhteyttä.
Työskentelen parhaillaan koota jotain yhdessä todisteena myydä sitä julkisesti täällä BB mutta sillä välin voin henkilökohtaisesti taata sen tehokkuuden ja toivottaa tervetulleeksi kaikki testit, ratkaisuni on ainutlaatuinen maailmassa.

Last edited:

Shagnazty101

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Olisin siitä erittäin kiinnostunut!!!! En ole kovin teknisesti taitava, joten olkaa kärsivällinen, ehkä voisitte auttaa minua myös siinä.
Mutta olen varmasti miettinyt, jos on olemassa keino voittaa ennen työllistymistä sylkitesti met...