Question Tietääkö kukaan joitakin tuotteita, jotka ovat hyvin samankaltaisia kuin ketamiini

moneyboy888

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 10, 2022
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
Tietääkö kukaan joitakin tuotteita, jotka ovat hyvin samankaltaisia kuin ketamiini
 

Novator

Resident
Joined
Oct 30, 2021
Messages
39
Reaction score
800
Points
83
Metoksetamiini (MXE), desklooriketamiini (DXE). Mutta on olemassa paljon parempia tuotteita - fenosyklidiini (PCP) ja tiletamiini.
 

Fenster

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 26, 2022
Messages
92
Reaction score
31
Points
8
MXE on hämmästyttävä, mutta älä IV. Se ei ole kuin K ollenkaan ja hyvin hyvin maaninen IV. Minulla on ollut täydellistä PCP:n kaltaista maniaa, jossa on ollut tajuttomuus ilman muistia, kun olen ottanut 20-30 mg:n IV-annoksia useaan otteeseen.
 

hatmanenjoyer

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 10, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
ainoa aine, jota olen koskaan kokeillut, joka tuntui ketamiinilta, oli DXM, sen OTC ja helvetin halpa.
 

Grandthumb123

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 23, 2022
Messages
36
Reaction score
37
Points
18

DXM voisi antaa ketamiinin kaltaisen kokemuksen, vaikkakin todennäköisesti vähemmän voimakkaan ja vähemmän halvaannuttavan. Valitettavasti sitä on nyt mahdotonta saada puhtaassa muodossa. Jotkut pitävät ibogaiinia dissosiatiivisena. PCP on dissosiatiivinen, mutta IMO liian vaarallinen kokeilemisen arvoiseksi. K:n lisäksi sinulla ei ole paljon muita vaihtoehtoja dissosiaatioon.
Jos taas pidät visuaalisista psykedeelimatkoista...., meskaliini, LSD, LSA, 2C-B ja muut 2C:t, DMT ja sen muunnokset, DOM ja kaikki muu, mitä voit kaivaa esiin, joka vaikuttaa 5-HT2A-seratoniinireseptoriin, on se, mitä haluat tutkia. Vaihtoehtoja on paljon, vaikkakin harvat ovat yhtä ihania kuin psilosybiini.
 
Top