Question Valvottavat aineet?

1019er

Don't buy from me
Resident
Reaction score
50
Hei
Haluaisin tietää, onko tavaran, kuten toluolin, ksylolin tai hapon tilaaminen turvallista ostaa ebayn tai Amazonin kautta vai joutuuko tästä lopulta vaikeuksiin? Onko tämä siis rekisteröity, kun sen saa ostettua yhdessä.

Vai ovatko vain metyyliamiini ect valvottu aine ja sen voi tilata lääkefirmasta mutta he ilmoittavat siitä viranomaisille.

Mitä on helppo tilata ja mitä pitäisi vain tilata nimettömänä kuten dn marketplace?

WillD

Expert
Reaction score
1,061
Joka tapauksessa tällaiset asiat on ostettava henkilölle, joka ei koskaan joudu laboratorioon. Jonkin ajan kuluttua ota reagenssit tältä henkilöltä. Tämän pitäisi olla riittävä jälleenvakuutus. Jotkin yritykset saattavat vaatia asiakirjoja, jopa tällaisista ostoista. Ota yhteyttä meihin, autamme sinua tarvittavassa kaupassa.

1019er

Don't buy from me
Resident
Reaction score
50
Thx, ajattelin, että amazon ei ole ongelma, mutta tähän käytän lahjakortteja ja tilaan sen noutoasemalle.

Greeez

HIGGS BOSSON

Expert
Solutions
1
Reaction score
721
Amazon ei myy kiellettyjä tai rajoitettuja aineita, joten voit ostaa sieltä tiettyjä salassapitotoimenpiteitä noudattaen. Pidä kuitenkin aina mielessä, että kemikaalien, kuten rakennusasetonin, nimien alla myydään seoksia, jotka sisältävät muiden liuottimien epäpuhtauksia, kuten vettä.

1019er

Don't buy from me
Resident
Reaction score
50
Tiedän, että 100 % on vain tekninen Aceton ei lääketieteellinen. Minun pitäisi kuivata se saadakseni 100 % tai mennä apteekkiin.
Olin vain huolissani siitä, että tilasin tolueenin Amazonista ja 37-prosenttisen hapon ebaysta.
Minulla ei ole koskaan ollut ongelmia tilata asetonia tai isoa Amazonin kautta.