- Language
- 🇧🇬
- Reaction score
- 68
Hei rakas kaikki tutkijat, becaise laittomuuden mefedroni minun maassani päätin ja teki hyvin pieni erä mephedrone.hcl, sitten liuotetaan GAA happo valmistettu liuos 0.1 moolia klooria veteen peroksidin ja NaCL: n kanssa, lisätään se GAA-mefedroniliuokseen, väri muuttuu hieman keltaiseksi, sen jälkeen 24/7 refluksing tein A / B: n ja minun onnellinen loppu valmistetun tuotteen oli aivan erilainen kuin meph in effec se meni hyvin pleasent ja myös polttaa oli paljon kovempi kuin normaali espesialy sen jälkeen IPA recrystazation se varmasti on, että ominaisuudet.
BioAssai :
20mg - lievää stimulaatiota ei mch
80mg - se oli mukava aktiivinen annos, josta tyttöystäväni ei lopettanut puhumista.
150mg - onnellinen kuin jokeri, loputtomasti uusia kovia otteita, voi lakata ajattelemasta, pitäisikö minun naida tyhmää tyttöä vai ei päästä sänkyyn aamulla.
BioAssai :
20mg - lievää stimulaatiota ei mch
80mg - se oli mukava aktiivinen annos, josta tyttöystäväni ei lopettanut puhumista.
150mg - onnellinen kuin jokeri, loputtomasti uusia kovia otteita, voi lakata ajattelemasta, pitäisikö minun naida tyhmää tyttöä vai ei päästä sänkyyn aamulla.