Joo mies, kerro minulle siitä.
Ei ole kovin kauan siitä, että aloin oikeastaan arvostaa jopa sitä työtä, joka liittyy suurten määrien valmistamiseen mitä tahansa laboratoriossa. Oli kyse sitten lääkkeistä tai muista mielenkiintoisista yhdisteistä. Aito rakkauteni kemiaa kohtaan pitää minut liikkeellä.
Aina kun olo on paskamainen ja haluan luopua siitä, ajattelen vain, kuinka paljon olen oppinut matkan varrella ja kuinka se on pohjimmiltaan auttanut tietämystäni kemiasta kokonaisuudessaan. Lopulta saavutin elämässäni pisteen, jossa tämä ei ollut enää työtä. Sillä ei ollut mitään tekemistä huumeiden kanssa. Yhtäkkiä olin ihanien ihmisten ympäröimänä ihanassa laboratoriossa ihanalla intohimolla. Tajusin, että se, mitä teen, ei ole enää vain projekti tai omistautuminen, vaan se on todellista tutkimusta harvinaisista yhdisteistä, joista monet eivät ole koskaan edes kuulleet tai nähneet omin silmin.
Toivoisin, että sitä, mitä teemme, ei rajoitettaisi merkityksettömillä säännöillä ja rajoituksilla. Toivon, ettei meitä sensuroitaisi sanoessamme, mitä haluamme, tehdessämme, mitä haluamme, ottaessamme, mitä haluamme. En ole anarkisti. En usko, että meidän kaikkien pitäisi tappaa toisemme vähäpätöisten asioiden takia. Mutta uskon todelliseen vapauteen. Jotkut tuntemani ihmiset ja jotkut BB-foorumilla vaikuttavat minusta todella lahjakkailta yksilöiltä. Ajattele nyt. Me kaikki työskentelemme tässä rajoitetussa ympäristössä, jossa meitä jatkuvasti valvotaan sen suhteen, mitä teemme. Silti onnistumme syntetisoimaan yhdisteitä, joista ei ole ennen kuultu valtion rahoittamissa laboratorioissa, joilla on usein vaikeuksia tehdä sitä itse (tämä perustuu todelliseen henkilökohtaiseen kokemukseen).
Toivon, että jonain päivänä lopetamme tämän hulluuden ja ymmärrämme, että ihmisten ja huumeiden välinen suhde voi olla symbioottinen ilman tarpeetonta väkivaltaa.
Olin kemisti ennen kuin tein huumeita. Mutta aloin todella elää tätä uskomatonta elämää täynnä seikkailuja ja rakkautta vasta, kun aloin valmistaa huumeita. Jos pystyn valmistamaan yhdistettä vahingoittamatta itseäni tai muita. omistan sen. Riippumatta siitä, mitä sanotte minulle tai miten yritätte manipuloida minua paskatarinaanne siitä, miten tuhosin ihmisten elämän. Tiedätkö mitä minä näen? Todellisia, oikeita ihmisiä, jotka katsovat suoraan silmiini ja kiittävät minua siitä, että annoin heidän kokea tämän. Annoin heidän kokea rakkautta ja todellisen onnen tunteita. Turvallisella tavalla vahingoittamatta itseään epäpuhtailla paskaisilla huumeilla, joita he näkivät ennen tuotteitani kaduilla.
Vitut huumeiden vastaisesta sodasta. Vitut lainvalvonnasta ja jokaisesta virkamiehestä, joka tukee tätä paskaa. Eläkää vapaita ihmisiä. Älkää antako kenenkään huijata teitä tekemään toisin.