Question Paras illanvietto

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
65
Mietin tätä jonkin aikaa, ja sitten tajusin, että tämä on luultavasti täydellinen foorumi kysyä.

Mietin, mitä minun pitäisi ottaa miellyttävää, tasaista iltahumua varten? En voi käyttää kannabista. Minulla ei ole koskaan ollut hyvää suhdetta siihen, aina yläasteelta asti. En tiedä onko se mahdollista, mutta luulen olevani allerginen pilvelle.
Ihanteellinen ilta-apulaiseni olisi jotakuinkin tällainen:
  • Haluan ottaa sitä, kun pääsen kotiin, ja vaikutus kestää noin 4 tuntia...
  • Siinä on miellyttävän kevyt tai keskivaikea euforian tunne
  • Siinä on pieni MDMA:n "rakastan kaikkia" -vaikutus, mutta ei paljon.
  • Se saa minut tuntemaan itseni rentoutuneeksi ja stressittömäksi, mutta ei uneliaaksi tai uneliaaksi.
  • Ei koordinaatio- tai puheongelmia. Haluan pystyä hengailemaan ja puhumaan ihmisille ilman, että he tietävät, että käytän jotain.
  • Ei aiheuta minulle uniongelmia
  • Ei kovaa krapulaa
Olen aika hyvin perehtynyt piristeisiin, mutta muihin aineisiin en niinkään. Joten, onko tämä vauva olemassa????

Etsin vain jotakin, joka rauhoittaa, kun pääsen kotiin. Hyvää pörinää, hieman euforista oloa ja muistutusta siitä, että kaikki tulee olemaan hyvin. 😏 Hyvä on, hyvä on, hyvä on...

Odotan todella innolla mitä ihmiset ehdottavat. Tulee vilu jo pelkästä ajatuksesta!

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
65
Riippuu siitä, mihin viittaat. Olen tehnyt laillisesti määrättyjä Gabapentinia ja Lyricaa, mutta nämä eivät todennäköisesti ole sitä, mistä puhut.

Muistan Lyrican olleen ihan ok, ja Gabapentin ei koskaan tehnyt minulle mitään. Mutta luin juuri toissapäivänä, että jos annostelet annokset eri välein, se on tehokkaampaa. Sen sijaan, että ottaisit 1200mg kerralla, he suosittelivat syömään jotain rasvaista (kuten pekonia) ja sitten ottamaan 600mg. Odota tunti ja ota 300 mg, odota toinen tunti ja ota viimeinen 300 mg kapseli.