Anteeksi joo, tarkoitin alkuperäistä tryptamiinia, itse asiassa päädyin varsin hyviin tuloksiin käyttämällä etyyliasetaattia re-x:stä....se muuttui pienestä läpinäkymättömästä/tumman/keltaisesta pienestä kiteestä suuremmaksi läpikuultavaksi "sokerisen" näköiseksi kiteeksi.....ja miksi? Varmistaakseni puhtauden ennen dietylointia, sillä kun olen tähän mennessä kokeillut dimetylointia, saantoni on ollut melko huono. Ja yritän selvittää, missä voin parantaa yleistä kemian tekemisen tapaani. Päätin periaatteessa olettaa, että useimmissa asioissa on pientä epäpuhtautta ja siksi teen ensin yksinkertaisen re-x:n nähdäkseni, mistä on kyse.... Tarkoitan, että eihän se voi tehdä mitään pahaa loppujen lopuksi...
En myöskään sanonut, että aion tehdä re-x:n kerralla - se on sellainen asia, jonka voi tehdä sitä käyttäessäni, reaktiota edeltävänä iltana tai edellisenä päivänä ja kuivata sen eksikaattorissa yön yli...
Se ei ole SUPER likaista tavaraa, jonka olen itse dekarboksyloinut tryptofaanista tai mitään. Se on jotain, jonka ostin kiinasta, mutta halusin nähdä, kuinka kirkkaaksi ja suureksi kristalliksi voisin sen muuttaa lol.
Ei, rehellisesti sanottuna ajattelin vain, että sen sisällyttäminen yleiseen tekniikkaani tuntui hyvältä idealta.....
Tislaamisesta puhuttaessa en tuhoa sitä, ostin juuri lyhyen tislauspään... se oli halpa, ostin sen sen takia, en minkään erityisen takia.
Minulla on paljon tryptamiinia, koska käyn läpi mahdollisimman monta eri aldehydiä ja sitä seuraavaa pelkistystä, enkä myy mitään. Iv teki elämässäni PALJON n,n-DMT: tä, mutta hyvin vähän muita tryptamiineja, joten teen vain pieniä reaktioita kerrallaan - yksinkertaisesti kokeillakseni näitä yhdisteitä.
On mukavaa tietää, että voin muuttaa sen mihin tahansa haluamaani perustriptaamiiniin, kunhan saan oikean aldehydin. Minusta se on siistiä...
Minulla on myös 500 g 3,4,5-trimetoksibentsaldehydiä - miksi? Koska en ole koskaan kokeillut meskaliinia tai TMA:ta.
Aionko tehdä lähellekään 250g kumpaakin? En varmasti kerralla, mutta koko elämäni aikana? ...luultavasti lol
Lisäksi on vaikea ostaa Kiinasta, ellei osta joko 500g tai 1000g, koska he myyvät valtavia määriä.
Oikeastaan ainoa reagenssi, jonka olen nähnyt myytävän pienempinä määrinä, oli 2,5-DMOBA, jota sain 50g, mutta hänen ei luultavasti pitänyt myydä sitä minulle lol Kiteytin sen myös uudelleen....miksi? Mustan tai harmaan pörssin lähteet...