Question Tietoja pseudoefedriinin / Red P:n puhdistamisesta

nochsyn

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hei, minulla on kolme kysymystä;

1-) Sisältääkö jokainen tulitikkurasian lakkatyyny punaisen fosforin? Jos ei, miten voin varmistaa, sisältääkö jokin niistä sitä? Voidaanko käyttää mitään testimenetelmiä?

2-) Yritän puhdistaa pseudoefedriiniä flunssa-/flunssatableteista. Kukin sisältää 30 mg pse:tä ja 300 mg ibuprofeenia. Ei-aktiivisten ainesosien osalta ne sisältävät paljon roskaa, joka häiritsee puhdistusprosessia. Olen noudattanut perus puhdistusvaiheita ketjusta "metamfetamiinia pillereistä". Mutta saatu materiaali on tahmeaa ja uskoakseni häiritsee synteesiprosessia. Ajattelen tällä hetkellä liuottaa pillerit veteen, lisätä NaOH:ta, kunnes reaktio loppuu, jotta pse muuttuu freebase-muotoon ja konsertti ibu suolamuotoonsa. Pese tolueenilla, hävitä vesikerros ja vedestä liukenematon roska. Ja sitten kuplata vedetöntä HCL-kaasua tolueenin läpi, jotta pse muuttuu takaisin suolamuotoon ja percitipate ulos. Saadaanko näin hyvälaatuista pse:tä?

3-) Onko mahdollista valmistaa metamfetamiinia ilman refluksilaitetta? Lämmitys 80 C:ssa 48-72 tuntia toimisi ilman refluksointia ja käyttämällä hyvin suljettua korkkia?

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
71
Se on saatavilla eBay bro. Sitä on saatavilla kaikkialla, kunhan pidät määrän pienenä. Älä ole f****** tulitikkuaskien liekkien ja b******* kanssa tuollainen. Tilaa sitä vain pieniä määriä kerrallaan

nochsyn

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Sitä ei ole saatavilla asuinpaikkakunnallani, minun on käytettävä Red P/Idodine -menetelmää.