Question AB Extraction -kysymys

Cardboard1234

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Olen noudattanut AB Extractionin ohjeita ja päässyt lopputulokseen. En ole varma, onko se, mitä minulla on, oikein, koska se ei näytä kuvissa esitetyltä jauhemaiselta lopputulokselta. Sen sijaan minulla on tämä tahmea tahna, jota odotan parhaillaan kuivumista. Tietääkö kukaan, onko tämä normaalia? Olen jo pessyt sen asetonilla.

Attachments

• 5zQhS0fgKc.jpeg
    5zQhS0fgKc.jpeg
    2.8 MB · Views: 260

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,875
Deals
1
Hei, ensinnäkin tee se kuivaksi. Näyttää märältä amfetamiinilta. Siinä kaikki.

Cardboard1234

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Kiitos nopeasta vastauksesta Patton. Tein toisen erän ja kun lisäsin rikkihappoa, kun liuos lakkasi kiehumasta, sain tämän kerroksellisen liuoksen, se näyttää erilaiselta kuin edellä oleva erä. Noudatin asetonin ja rikkihapon suhdetta 1:1. Tiedättekö, mitä tämä on? Se on läpinäkyvää ylhäältä, sitten punaista keskellä ja oranssia alhaalla.

Attachments

• EnmV32wM1L.jpeg
    EnmV32wM1L.jpeg
    3.2 MB · Views: 135
View previous replies…

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
voit ratkaista tämän lisäämällä naoh aq, sol. , uuttamalla ja reprecipiation (sinulla on häviöitä).
lisätään happoa pisaroittain ja sekoitetaan

Cardboard1234

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Kiitos, kokeilen sitä. Mitä rikkihappokonsentraatiota käytät? Käytän tällä hetkellä teollisuuslaatua 99,8 %, joten en luultavasti pysty käyttämään 1:1-suhdetta asetonin kanssa, jotta tämä ei toistuisi.

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Ei aavistustakaan, yli 95 aina joka tapauksessa. pienessä mittakaavassa u ei voi olla kovin aggressiivinen lisääminen, se voi mennä poof vain muutaman ylimääräisen pisaran, dilluting liuosta. enemmän asetonia happoa 1:20 esimerkiksi voit paremmin hallita lisäämistä. ja anna sen aikaa sekoita hyvin ennen lisäämistä uudelleen.
Haluan imeä pipettiin noin pisaran happoa ja imeä sen päälle hieman freebase sol, jos se kirkastuu, otan ph-lukeman, jos se muuttuu edelleen sameaksi, tiedän, että voin lisätä lisää.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,875
Deals
1
>Lisäsin rikkihappoa, kun liuos lakkasi kiehumasta.
Mitä liuosta tarkoitat? Selitä yksityiskohtaisesti, kiitos.

View previous replies…

Cardboard1234

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Kiitos Patton, kokeilen sitä. Mitä rikkihappokonsentraatiota käytät? Käytän tällä hetkellä teollisuuslaatua 99,8 %, joten en luultavasti pysty käyttämään 1:1-suhdetta asetonin kanssa, jotta tämä ei toistuisi.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,875
Deals
1
1:1 Sopii 99 % rikkihappo:asetoni, kiinnitä huomiota pH:han ja lämpötilaan. Korkea lämpötila on vältettävä.

Cardboard1234

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Ymmärrän, yritän käyttää jäähauteessa, kun lisään rikkihappoa hitaasti seuraavalla erällä. Kiitos oivalluksesta. Tiedätkö, onko ylihapotettu seos hyödynnettävissä? NaOH-menetelmä ei näytä tuottavan mitään lupaavaa tulosta.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,875
Deals
1
Voit yrittää uuttaa sen takaisin mahdollisimman pian NaOH:lla. Menetät osan amfetamiinista.

Cardboard1234

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Seoksessa amf-vapaa emäs + asetoni on rikkihapon lisäämisen jälkeen kiehumisen kaltainen reaktio, jossa suola muodostui ja alkoi vaahdottaa kuplia.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,875
Deals
1
Sinun on lisättävä happoa mahdollisimman hitaasti ja tarkistettava amfetamiiniseoksen pH, tarvitset 5,5-7 pH:n. Ei vähempää. Luultavasti olet lisännyt paljon happoa ja liian nopeasti ja polttanut (ylihapettanut) amfetamiinin vapaan emäksen.

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
313
on paljon turvallisempaa lisätä 1 ml kons. H2SO4 25-30 ml:aan asetonia ja varovasti/hitaasti tiputtaa se sekoittaen freebase-liuokseen (osa siitä voidaan säilyttää eri astiassa, jotta sitä voidaan lisätä siltä varalta, että tiputetaan liikaa happoa).

chicaloca

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
kyllä 1:5 "kuivalla" asetonilla tai IPA:lla ja säilytä 50 % emäksestä siltä varalta, että tarvitset sitä, kun ylihapotetaan... (en ole koskaan itse tehnyt sitä, mutta matkalla, hei...) ja sekoita 5 minuuttia ennen pH:n tarkistamista, koska se vie vähän aikaa...

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
313
lausuntosi tuoksuu jo menestykseltä... se melkein kiihottaa minua (lisää vain happoa tippa kerrallaan kaikella sillä kärsivällisyydellä, joka rakkaudellasi kemiaa kohtaan on)

sorena2316

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Hei, oikea määrä on 1,10, eli sen pitäisi olla kymmenen kertaa rikkihappoa, jotta väri ei olisi punainen. Helpoin tapa käyttää 37-prosenttista suolahappoa.

cokemuffin

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
29
Sinun on käytettävä HCl-kaasua kuivan amfetamiini-HCl:n hankkimiseen, 37 % johtaa vain sotkuun

View previous replies…

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
313
Okei, minun moka sitten... kun aloitin (reilusti yli kymmenen vuotta sitten, kun olin biokemian opiskelija), minut saatiin ymmärtämään, että tämän spesifisen yhdisteen hydrokloridia ei missään nimessä kannata turhauttaa itseäni yrittämällä valmistaa. Olen hyvin tietoinen siitä, että tavallisille interst-amiineillemme hydrokloridi on ensimmäinen asia, jota kannattaa kokeilla (ainakin silloin, kun tehdään preparatiivista tutkimusta uusista materiaaleista).

cokemuffin

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
29
Olet oikeassa, HCl-suolaa ei kannata käyttää ilmoitetussa skenaariossa, mutta vastasit minun kommenttiini, jossa vain selvensin, että et voi käyttää vesipitoista HCl:ää tai saat sotkua ja sen sijaan pitäisi käyttää HCl-kaasua hydrokloridiin. Amfetamiinin osalta sulfaattisuola ja tietyt fosfaattisuolat ovat paljon parempia, mutta tavoitteeni tässä oli vain korjata väärää tietoa, jota lapsi levittää.

Cardboard1234

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Kiitos vinkistä, kokeilen eri suhteita ja katson, mikä toimii parhaiten. En kuitenkaan löytänyt foorumilta tietoja siitä, miten voin kuivata märkiä amfetamiineja. Ajattelin laittaa märät amfetamiinit suljettuun astiaan, joka on erotettu MgSO4:llä. Toimisiko se? Olen yrittänyt kuivattaa sitä yön yli huoneessa, mutta se näyttää edelleen märältä.

View previous replies…

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
313
Se on kuivausrumpu, jonka kuvaat... koska MgSO4 on vedetön, se toimii (jos vesi on se, mistä sinun on päästävä eroon)...