Question Uudenlainen fenyylietyyliamiini-stimulantin synteesi, jota et ole koskaan nähnytkään

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Katselin siis täydentäviä tiedostoja osoitteessa ( jostain syystä linkkityökalu ei toimi 🤔)https://pubs.rsc.org/en/content/articlelanding/2009/gc/b900750d/unauth#!divRelatedContent
Ja huomasin, että tämä on pätevä reaktio, mutta en saa puhelintani näyttämään kuvaa siitä iupac-nimellä. Auttakaa minua, paras arvaukseni on kuvasta
6zjiVnd1hB

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
N-etyyli-N-metyylianiliini on isomeeri, jossa 2. metyyliosa on sidottu typpeen beetahiilen sijasta. Olen nähnyt skenaarioita, joissa tätä kemikaalia kutsutaan myös N-etyyli-N-metyylilaniliiniksi. Syy siihen, miksi sykloheksaani on aniliini, on se, että amiini on 1. hiilen kohdalla. Se on sykloheksyyliamiini, jonka etyylisibeketju sisältää 2 metyyliryhmää.

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
157
Se on fenyyliryhmä.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Näin on helppo ajatella, mutta kokeiltuani kaikkia keksimäni nimityskonventioita havaitsin trendin. Suuntaus oli, että jokaisella fenyyliamiinilla oli. Amiini sivuketjussa, 3. hiili. Katsoin 100 fenyyliamiiniyhdistettä, eikä yhdessäkään ollut amiinia ensimmäisessä asemassa. Sitten kysyin Googlelta w
Mikä on sykloheksaani, jossa on amiini. Se on aniliini. Kuva liittyy
G9gDSTJi82

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
157
Kutsut sitä jatkuvasti sykloheksaaniksi, vaikka se on bentseeni, se on pointtini.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
No en ole eri mieltä, koska siinä on 3 kaksoissidosta, mutta bentseeni on sykloheksaani, mutta tämä kyseinen kemikaali on aniliini eli aminobentseeni, bentsyyliamiini tai fenyyliamiini. Katso alla. LUULIN, että N-(PROPAN-2-YL)ANILIINI olisi stimulantti, mutta se on itse asiassa aivosähkötoimintaa lamaava aine.