Etsin 4-MMC:n tai mefedronin valmistajaa. Etsin myös niitä, jotka voivat valmistaa tai toimittaa 5-meo-mipt HCL:ää, 5-mapb HCL:ää, DCK:ta ja 5-meo-pce (tai pcp). Jätän huomiotta jälleenmyyjät, jotka hinnoittelevat ja jotka ovat kokemattomia. Ostan irtotavarana, mutta aloitan pienemmillä määrillä, joita kasvatan ajan myötä sen mukaan, miten hyvin tunnen toimittajan. Näistä ei voida neuvotella.
Omat verkkosivut ja/tai DN-markkinoilla läsnäolo on plussaa, mutta ei välttämätöntä, jos sinulla on joku asiaankuuluva takaaja puolestasi.
Kauppa on tehtävä escrow-tilisiirtona.
Aion tehdä tulevaisuudessa oman 4-MMC:n. Mutta jos tarjonta on erinomaista ja toimittaja ammattimainen, harkitsen, etten tee sitä itse ja jatkan ostamista. Olen tottunut erittäin puhtaisiin ja ammattimaisesti valmistettuihin tuotteisiin, joten tiedän, miltä kunnollinen tuote näyttää, ja tulen olemaan hyvin nirso.
Omat verkkosivut ja/tai DN-markkinoilla läsnäolo on plussaa, mutta ei välttämätöntä, jos sinulla on joku asiaankuuluva takaaja puolestasi.
Kauppa on tehtävä escrow-tilisiirtona.
Aion tehdä tulevaisuudessa oman 4-MMC:n. Mutta jos tarjonta on erinomaista ja toimittaja ammattimainen, harkitsen, etten tee sitä itse ja jatkan ostamista. Olen tottunut erittäin puhtaisiin ja ammattimaisesti valmistettuihin tuotteisiin, joten tiedän, miltä kunnollinen tuote näyttää, ja tulen olemaan hyvin nirso.