luia

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
1
Etsitkö ostaa joitakin 3mmc (ei 3cmc) EU:ssa.

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
685
Deals
65
Voi olla mahdollista yhdistää sinut hyvään myyjään :) Jos et ole löytänyt, ota rohkeasti yhteyttä ja kerro minulle määräsi!

Antihero999

Don't buy from me
Resident
Reaction score
53
Hei, toimitan KU-kristallia, ota yhteyttä, jos olet kiinnostunut. voin lähettää paketteja EU: lle, noin 10 päivää.

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
Lopettakaa katinonien analogien tuotanto ja invaasio ffs, 95% julkisten DNM: ien myyjistä nyt yhtäkkiä kuljettaa REAL PRE BAN 4-mmc: tä väärennetyillä arvosteluilla kaupassa ja väärennetyillä arvosteluilla, jotka on maksettu dreadissa ja muissa yhteisöissä - Todennäköisesti ostajat, jotka eivät koskaan kokeilleet todellista 4-mmc: tä, löytävät jopa ERITTÄIN hyvät RC: t (jotkut ovat todellakin OK, mutta puhtaasti stimulantteina eikä mitään edes lähellekään mefedroni HCL: ää).

Tarkoitan, minulla ei ole mitään vastaan - analogeja vastaan, jotka syntetisoidaan kunnollisilla tutkimuksilla tai ainakin täydellisellä farmakologisella analyysillä ennen niiden "tulostamista" ja myyntiä, jotta voidaan kiertää kielto-/luettelolakeja - kunhan niitä myydään oikealla nimellä ja myydään uudelleen samalla nimellä. Usein näemme kuitenkin koodinimiä, joissa on kaksi kirjainta tai "XX-analogi", eikä mitään tietoa rakenteesta.

Valitettavasti todellisuus on se, että EU:n myyjät vain merkitsevät 4-mmc:n tai 3-mmc:n uudelleen (ainoa kunnollinen lääke, joka on edelleen kilometrien ja kilometrien päässä 4-mmc:stä, ja kunnollinen vain, jos se otetaan suun kautta tällaisena analogina) ja myyvät niitä myyjiltä, jotka tavallisesti myyvät muita laadukkaita valtavirran lääkkeitä. Väärennettyjen tietojen roskapostitus kohtauksessa ja tällainen 4-mmc: n trendikäs suosion saaminen - tuo vain punkit ja analogit sen sijaan.
3-mmc on muutenkin kielletty, mikä on saalis hakea sitä?

En väitä, että jonkun, joka haluaa 3-mmc:tä, ei pitäisi kysyä/ostaa sitä, huumeiden vaikutukset ovat aina subjektiivisia, mutta hyvin harvinaisia poikkeuksia lukuun ottamatta ihmiset, jotka eivät pidä mefedronin empatogeenisemmästä osasta ja haluavat vain stimulaatiota/kevyttä euforiaa (puuttuu mefedronin orgasminomainen vartalohumala) - tässä tapauksessa valitsisin 4-FA:n tällaisiin tarpeisiin - en löytänyt yhtään ostajaa, joka olisi pitänyt analogia parempana kuin 4-mmc.

Subjektiivisuudesta huolimatta se, että 4-mmc on maailmanlaajuisesti tunnustettu menestyneimmäksi (tämän luokan, tarkoitan) - ja analogit eivät koskaan päässeet lähellekään samanlaisten vaikutusten toistamista - ei varmasti ole vain minun henkilökohtainen mielipiteeni.

Kuten MXE:n kohdalla, vuosien floppeja ja viime vuonna joitakin hyviä vaihtoehtoja - mutta näyttää siltä, että tässä subjektiiviset arviot olivat ehdottomasti erilaisia keskenään, ja MXE pysyy ilmeisesti palkintokorokkeella.

loppu rant, anteeksi kaappaus viestisi, ei mitään henkilökohtaista sinua tai pyyntöäsi vastaan!!!!

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
685
Deals
65
Olen samaa mieltä siitä, että markkinatilanne 4MMC:n ja 3MMC:n laadun osalta on kamala!!!

Tarkoitan, että kokaiinikin on kielletty... :D :D

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Reaction score
126
Deals
16
Hei!

3MMC on ehdottomasti jotain, missä voimme auttaa sinua.

Olen mefedronin todennettu valmistaja ja voin varmasti tehdä 3MMC:n, koska se on samanlainen kuin mefedroni ja helppo tehdä.

Jos katsot ryhmääni tällä foorumilla ja katsot luetteloni BB-markkinapaikalla, näet, että minulla on paljon tyytyväisiä asiakkaita, jotka jättävät hyviä arvosteluja.

Liity ryhmäämme tarkistamaan meidät.

[GROUP=73][/GROUP][/GROUP]

Ammu meille viestiä foorumilla tai lähetä viestiä seuraavilla alustoilla. En suosittele telegramia, koska siellä on epäkypsiä pikku vittupäätä, jotka yrittävät esiintyä meina ja siellä on jopa väärennetty kanava käyttäjänimellä @ASbbgate_cartel.

Protonmail: [email protected]
Session messenger: 056728f3b34bbc4618ca085a7c0973888bc579e6c1f391348b4da405f17304ec10

LATAA ISTUNTO: getsession.org

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
685
Deals
65
Voitko tehdä myös alkuperäisen mefedronin?

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Reaction score
126
Deals
16
Kyllä, me pystymme tähän. Meillä on valmistajan asema mefedronille.

Heineken

Don't buy from me
Member
Reaction score
56
Todellinen 4mmc

Attachments

• hrM8jVEZCB.jpeg
    hrM8jVEZCB.jpeg
    314.3 KB · Views: 143

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
@Heineken Näyttää kuvan perusteella varmasti hyvältä/lailliselta. Harmi, että lähetysmaasi on minulle aika kuuma - ei ainakaan kannata polttaa niitä harvoja laillisia puhtaita osoitteita, jotka eivät ole identiteettini alla ja jotka olen saanut jätettyä vain omaan käyttööni :/.
Jos sulla on joku virallinen jälleenmyyjä shipping muista EU-maista pls kerro mulle.

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
Ai niin, ajattelin, että lähetät NL -> EU.
Harmi, tekisin mielelläni pienen tilauksen, minulla on muutama jälleenmyyjä kiinnostunut todellisesta 4-mmc säännöllisestä tarjonnasta.

Heineken

Don't buy from me
Member
Reaction score
56
Lähetän vain Puolasta Puolaan

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
Ymmärrän kyllä, että haluatte mieluummin säilyttää Opsec- ja turvallisuuskielenne. Yritän löytää Puolassa sijaitsevan jälleenmyyjän, jos en löydä mitään muuta lähdettä. Se näyttää ehdottomasti hämmästyttävältä erältä.
Kaikkea hyvää

Constantylious777

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
117
Deals
64
Koska 3cmc:tä kohdellaan useimmissa maissa kuten 4mmc:tä, joka on paljon vahvempi ja helpompi tuottaa, ihmiset lopettivat sen toimittamisen (tiedän ihmisiä, jotka tuottivat 3mmc:tä ja lakimuutoksen vuoksi he palasivat myös 4mmc:n tuotantoon, koska kysyntä on suurempi ja rangaistus on nyt sama).

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
685
Deals
65
Sanoitko, että 4mmc on vahvempi? :)

Olen vasta tutustumassa tähän tuotteeseen ja ajattelin syntetisoida sen itse pian.

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
@Constantylious777
Lähes täsmälleen, ehdoin kun tähteet loppuivat, tukkukauppiaat käyttivät toimittaa 3-mmc kumppaneille ne eivät ole "välttämättömiä", oli ajatus hakea kaikki randon katinoni vielä saatavilla tai likaiseen halpaan hintaan ostettu kiinasta. EU:n 3 suurinta RC:tä valmistavaa yritystä, koska suurin niistä ei pysty toimittamaan - virallisesti - oli lopetettava 3 mmc:n tuotanto, kuten sanoit, jotta vältyttäisiin oikeusjutuilta.

Tuloksena on kuitenkin se, että ihmiset, jotka kokeilivat 3-mmc:tä joka tapauksessa, löysivät "OK'ish" 3-CMC:n tai 3-CEC:n tai jonkun yli 15:stä saatavilla olevasta katinonista. Kuten tiedätte, useimmat suuret myyjät / jälleenmyyjät eivät todellakaan kokeile itse myymiään huumeita, ja jos se tulee luotettavalta kumppanilta, joka saattaa jopa olla tietämätön siitä, että se ei ole 3-mmc, he saattavat vain testata perussarjalla ja nähdä, että se on katinoni, kk laillinen laitetaan listat ylös.

Päädytään täysin sekavaan tilanteeseen. Olet oikeassa 4-mmc:n valmistaminen ei sinänsä ole vaikeaa ja esiasteet löytyvät ilman suurempia vaikeuksia - silti amatööri, joka yritti laittaa markkinoille jotain roinaa täynnä liuottimia ja niin alhaisella puhtaudella, että sitä ei voi edes kutsua 4-mmc:ksi IMO :D

Luulen, että täältäkään:
- 4-mmc (tai 3-mmc) häviää taas suosiossa.
- satunnaista katinonia ostetaan edelleen, mutta ostajilta, jotka pitävät puhtaasti stimuloivista vaikutuksista (ks. NEP) - harmi, että useimmat uudet tulokkaat luulevat tätä 4-mmc:ksi tai 3-mmc:ksi.
- toivottavasti: myyjät ja toimittajat huomaavat, että jokin on outoa / ostajat valittavat, ja vihdoin kunnon 4-mmc tulee markkinoille, eikä se ole saatavilla vain Yhdistyneessä kuningaskunnassa (koska 4-mmc-kulttuuri ei koskaan loppunut, ennen kieltoa tai sen jälkeen) ja itäisissä maissa, joissa tuotanto/käyttö kotimaassa on suhteellisen halpaa ja hyvä huume, joka on säilyttänyt hyvän suosion (mutta vain harvat myyjät toimittavat muihin maihin DNM:llä).