Question 3cmc-vaikutus

gus.fring

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 13, 2023
Messages
100
Reaction score
64
Points
28
Hei ystävät ☺️😊 voinko tietää, mikä on 3cmc: n kliininen vaikutus?
Haluan tietää, mitä vaikutuksia se aiheuttaa ja mitä sivuvaikutuksia, kiitos 🙏
Kysymykseni menee sille, joka kokeili sitä.
 

Vasile

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 28, 2023
Messages
14
Reaction score
15
Points
3
Positiivisia asioita: Energia, voit olla muutaman yön nukkumatta, vain juhlia tai työskennellä tarvittaessa. Pienet annokset voivat parantaa keskittymistä ja tuottavuutta, mutta varmista, että pysyt juuri ja juuri euforian kynnyksen alapuolella, jos ylität sen, tuottavuutesi menee kuiluun. Minulla henkilökohtaisesti hyvin pienillä annoksilla huomioni yksityiskohtiin ja havainnointikykyni menee sekaisin, pystyn kuvittelemaan jokaisen yksityiskohdan supernopeasti, esimerkiksi katsellessani väkijoukkoa huomaan jokaisen pienen yksityiskohdan, mitä jokaisella ihmisellä on päällään, värit, kuviot siinä, miten he liikkuvat, jne. Euforia on lyhyt, 10 minuuttia, korkeintaan 15. Ongelma on, että juuri kun nautit siitä, se alkaa hiipua, joten sinun on nuuskattava uusi rivi. Parantaa seksihaluja ja kestävyyttä, saa jotkut piilotetut halut tulemaan pintaan ja joillekin ihmisille se ei ole oikein mukavaa julkisesti :)).
Negatiivisia asioita: Ei ole olemassa 3cmc:tä joka ei polttaisi nenääsi. Hinku uudelleen annosteluun on todellinen, useimmiten lopetat koko varastosi. Se kuivattaa kehosi nestettä, joten hidration on pakollinen. Jotkut ihmiset menevät psykoosiin, mutta siihen tarvitaan melkoinen määrä huumeita ja muutama yö ilman unta. Vie estot pois ja saa sinut tekemään tai sanomaan asioita, joita et luonnostasi tekisi, joten pidä mielessä, ettet ota tätä ja ole väärien ihmisten seurassa. Kun lopetat huumeen, se voi jättää sinut pyörryksiin, vapinaan ja ilman unta, paras tapa lievittää tätä on ottaa bentso juuri ennen kuin lopetat kätkösi ja polttaa myös marihuanaa, nukut kuin vauva ja ilman sivuvaikutuksia seuraavana päivänä.

Ole varovainen, jos juot myös alkoholia, parasta on olla yhdistämättä, juon yleensä kaksi tai kolme lasillista valkoviiniä yössä, jotenkin vaikutukset synergisoituvat kuin 1+1=3, pilvi on vahvempi, mutta myös pääsi on raskaampi. Mielenkiintoisin asia on, että seuraavana päivänä ei ole minkäänlaista krapulaa, älkää kysykö minulta miten, mutta jos teillä on krapula x määrästä alkoholia ilman tämän lääkkeen käyttöä, jos käytätte saman määrän alkoholia tai enemmän yhdistettynä 3cmc:hen seuraavana päivänä nukkumisen jälkeen, teillä ei ole krapulaa.

Kaiken kaikkiaan tämä on kunnollinen huume, mutta on olemassa parempia vaihtoehtoja varmasti, jos minun pitäisi valita tämän ja kokaiinin välillä, valitsisin vilpittömästi tämän (laadukas vaihtoehto varmasti). Kuitenkin 3MMC on parempi, ainakin minulle, jotkut ihmiset pitävät enemmän kiireestä, minä pidän enemmän euforiasta, ja koska en löydä kunnollista 4MMC:tä, 3MMC on minulle tällä hetkellä pesä.
 

gus.fring

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Oct 13, 2023
Messages
100
Reaction score
64
Points
28
Kiitos paljon avusta, tarvitsin tätä tietoa, olen kiitollinen sinulle.
 

freedum

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Nov 4, 2023
Messages
61
Reaction score
43
Points
18
Deals
1
Tarkoitan, että tämä on itsestäänselvyys, jota olet luultavasti kokeillut. Mutta mitä u sanoisi puuttuu 4mmc tehty täällä?
 
View previous replies…

Vasile

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 28, 2023
Messages
14
Reaction score
15
Points
3
Euforia, mitä löysin oli vähemmän euforinen kuin mitä 3 mmc olin...
 

freedum

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Nov 4, 2023
Messages
61
Reaction score
43
Points
18
Deals
1
Joten u mielestä 3mmc synteesi edistetään täällä ja laajemmin 3mmc on ylivoimainen ? Hmmm minun täytyy kokeilla tätä ja nähdä. Tarkoitan, etten ole koskaan kokeillut pre ban 4mmc:tä, mutta kokeilin pre ban 3mmc:tä ja se oli mahtavaa.
 

Vasile

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 28, 2023
Messages
14
Reaction score
15
Points
3
wtf sinä ymmärsit? sanoin, että mitä 4mmc olen ostanut tältä foorumilta tähän mennessä, on syvältä. ne alcked euphoria....
 
Top