Question ¿Las hierbas legales te colocan?

nakaramu

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Reaction score
0
Hola. Estoy buscando plantas legales que me coloquen. He usado hierba gatera en infusión y me ha dado mucho sueño y me ha calmado. ¿Conocen otras hierbas o mezclas psicodélicas? Por favor, que sea de fácil acceso. Le estaría muy agradecido si pudiera ayudarme con esto.

nakaramu

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Reaction score
0
Gracias por la sugerencia, pero no me resulta fácil acceder a ella. ¿Puede recomendarme algo que pueda encontrar fácilmente en herbolarios?

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
274
El kratom, la kanna y el fenibut son legales en muchos lugares y pueden colocarte

kotkata

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
17
Nuez moscada - come 1 o 2 paquetes; espera unas horas y empieza la magia. Sabor 100% legal

nakaramu

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Reaction score
0
He investigado mucho sobre esto, pero los efectos secundarios, como vómitos y dolor abdominal, son bastante elevados cuando sólo se toma nuez moscada. ¿Tiene receta?

kotkata

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
17
Coma la nuez moscada con algo sustancioso y beba agua. El riesgo de vómitos y dolor abdominal siempre está ahí, pero parece desvanecerse. Es un estado bastante onírico o triposo, suave y divertido.

P.D. No he hecho esto desde que tenía 16 años y sólo fue una o dos veces.

mycelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Solutions
1
Reaction score
95
Nutmeg, yes.
One or two packages is not a dose, as I get one pound packages. Don't want to do a couple packages there

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
78
Una combinación de té de loto azul, té de valeriana y té de pasiflora podría darte algunos efectos. Yo solía beberlo y aunque no me coloca me relaja taaaanto, también algunas personas reportan efectos psicodélicos de esta combinación de loto azul y pasiflora, especialmente cuando se mezcla con cannabis.

nakaramu

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Reaction score
0
Gracias. Lo intentaré. ¿Cuántos gramos de estas 3 hierbas debo añadir? ¿Tiene alguna sugerencia?

View previous replies…

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
78
Puedes utilizar de 3 a 5 g de cada uno para obtener los mejores efectos. También puedes probar a fumar loto azul y pasiflora.

mycelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Solutions
1
Reaction score
95
I drink passionflower tea for anxiety, along with chamomile
Does smoking passionflower produce effects? What kind? Thanks, anarchy

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
78
I am not sure if it produces effects on it's own, but if you use it with cannabis it might add another dimension to the high or if you smoke it with DMT, it might extend the trip because it contains harmala alkaloids but only in small amounts. I saw some trip reports on erowid apparently mixing passionflower, blue lotus and cannabis in a joint is kind of psychedelic.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,329
Deals
1
It does. I used to smoke passionflowers regularly. A, they taste nice, B they contain harmaline an MAOI (a). Which is a breat resiurce, now you dont have to buy syrian rue! I have taken harmaline hcl by itself too. Its exactly the same, gentle euphoria color distortions ( like greens and purples are extra vivid) I defintely recommend. Smoke a joint worth ( like.?a gram?) You probably wont smoke the whole thing. Youll feel it

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,329
Deals
1
Theres also a couplemof foods tomavoid ifnyou take an maoi. Inwant tonsay tryptophan, like turkey is high in. Its been a long time since i even playednwith that stuff. 1 ounce of prevention is worth a pound of antitidote though, so you should ask Alexa, Siri, or whoever ease-drops your conversations

mycelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Solutions
1
Reaction score
95
Lol I'm paranoid and don't use those things, maybe the phone

marekzmarek

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
59
Deals
21
no se donde vives hermano pero busca datura stramonium o artemisia absynthum. necesitan cuidados/terminos especiales para ser usadas correctamente pero la primera te llevara muy alto o_O pero recuerda volver ;)

nakaramu

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Reaction score
0
Gracias por la sugerencia. Tengo fácil acceso a la artemisia absinthium. ¿Tiene receta médica? ¿Puedo tomarla en infusión? ¿Qué me recomienda?

View previous replies…

Nmakc

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Reaction score
14
No pruebes la datura jeje

mycelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Solutions
1
Reaction score
95
I've done lots of drugs and plants in my life.
Some, only once...Datura stramonium is one

mycelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Solutions
1
Reaction score
95
Nutmeg is absolutely working, it is gross, I have puked several times on it, and it is a ground nut, so it does not dissolve, so drinking it and vomiting it is like a sand milkshake.
But gets you high like lots of cannabis, for a long time
3-6 tablespoons, I would normally do 5 heaping tablespoons