Question Μοιραστείτε μια σκέψη

malayboy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2022
Messages
58
Reaction score
35
Points
18
Γεια σε όλους, έχω με αυτό το φόρουμ πριν από λίγους μήνες, φοβεροί λαοί, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για τη βοήθεια ο ένας στον άλλον στο δρόμο της χημείας και την ανάπτυξη

Γράφω αυτή τη θέση είναι ότι έχω μια ερώτηση που θα ήθελα να σας ρωτήσω παιδιά, ζω στη Μαλαισία και θα ήθελα να είμαι έμπορος ναρκωτικών, online εμπόριο ναρκωτικών, αλλά η πραγματικότητα δεν είναι τόσο εύκολη, οι περισσότεροι Μαλαισιανοί εξακολουθούν να μην είναι εξοικειωμένοι με την κρυπτογράφηση και δεν ασχολούνται με τα ναρκωτικά σε απευθείας σύνδεση, συνάντησα λίγους εμπόρους μόνο τον τρόπο που βγάζουν τα προς το ζην είναι να βγουν στο δρόμο και να αρχίσουν να πωλούν

Είμαι εξειδικευμένος προγραμματιστής και έχω χρησιμοποιήσει όλες τις οικονομίες μου για να μπω σε αυτό το μονοπάτι του εμπόρου ναρκωτικών, μπορώ να έχω συμβουλές από εσάς; Να συνεχίσω ή να επιστρέψω στη ζωή του γραφείου;

Απλά για μια δευτερεύουσα σημείωση, παρέχω κάποιες μαλαισιανές ουσίες όπως XTC, κεταμίνη, noid κ.λπ. τώρα πήρα από έναν τοπικό προμηθευτή, υπάρχει πιθανότητα να διακινώ διεθνώς;

Αρχικά επέλεξα αυτό το δρόμο είναι επειδή ήθελα να επενδύσω τον εαυτό μου για να γίνω χάκερ, αλλά αυτή η επένδυση έχει ένα απρόβλεπτο ποσό χρημάτων, και είδα πολύ λίγους εμπόρους ναρκωτικών γύρω μου που είχαν κάνει τις επιτυχημένες ιστορίες τους, γι 'αυτό επέλεξα αυτό το δρόμο στην αρχή, παρακαλώ μην με κρίνετε, έχω αμφισβητήσει τον εαυτό μου τον τελευταίο καιρό θα πρέπει να το συνεχίσω και πολύ απογοητευμένος, παρακαλώ αφήστε το σχόλιό σας θα εκτιμήσω πολύ, ευχαριστώ
 

Waterman1967

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 23, 2022
Messages
7
Reaction score
1
Points
1