Question Lost

alpha2222

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 11, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Αδερφέ, πρόσφατα ενδιαφέρθηκα για τη χημεία, ξέρω πολύ λίγα, αγόρασα μερικά γυάλινα σκεύη και τέτοια, , δεν με ενδιέφερε όποτε ήμουν νεότερος, ασχολούμαι εδώ και εκεί κάνοντας νιτρικό οξύ, δοκίμασα το χέρι μου μερικές φορές στην κατασκευή meth(καταστράφηκε), παρακολούθησα κάθε βίντεο 20 φορές, κάθε σύνθεση είναι διαφορετική... Ξεκινάει το ίδιο ως επί το πλείστον, αλουμινόχαρτο, αμάλγαμα, υδράργυρος, διάλυμα p2p και μετά αλλάζει τα πάντα με οξέα, αυτό που είπαμε πώς να φτάσουμε στο κομμάτι της κρυστάλλωσης, κανείς δεν τελειώνει ποτέ το βίντεο με τα θραύσματα, μόνο το λευκό προϊόν. πώς παίρνεις τα θραύσματα; Ναι, είμαι τόσο μεγάλος αρχάριος, οι περισσότεροι θα γελάσουν, αλλά πώς παίρνετε τα καταραμένα θραύσματα;
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Μη φοβάστε,εδώ είναι ένα παράδειγμα.πρόκειται για μεθακαθινόνη αλλά λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο με τη μεθαμφεταμίνη.κατά την αρχική απομόνωση το υδροχλωρικό σας όντως θα βγαίνει πάντα σε σκόνη,η ανακρυστάλλωση όπως μπορείτε να δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο πρέπει να γίνει μετά από διήθηση και ξήρανση της πρώτης καλλιέργειας.
Έχετε υπόψη σας όταν μιλάτε για ΜΑ μόνο το D-ισομερές έχει τη σωστή κρυσταλλική δομή για να κάνει μεγάλους κρυστάλλους. ένα ρακεμικό μείγμα του υδροχλωριδίου δεν θα σχηματίσει ποτέ τόσο ωραίους κρυστάλλους όσο το απομονωμένο D-ισομερές.
Επίσης στη λίστα με τα υλικά σου νομίζω ότι σου λείπει η μεθυλαμίνη, αν απλά το ξέχασες ή προσπαθούσες χωρίς αυτή idk, αλλά εγώ θα δοκίμαζα με :^)

 

Heineken

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 8, 2023
Messages
111
Reaction score
55
Points
28
ποιο ισομερές μπορεί να πάρει αυτόν τον τρόπο που γίνεται 4mmc;
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5