Question εναλλακτικές λύσεις για το θειικό οξύ

Mr.Magic

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 12, 2022
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Λόγω της συμπερίληψης του θειικού οξέος ως επικίνδυνου υλικού πριν από ένα χρόνο, είναι επί του παρόντος πολύ δύσκολο να προμηθευτεί κανείς συμπυκνωμένο θειικό οξύ.

Το οξύ έχει χρησιμοποιηθεί κατά τη σύνθεση της αμφεταμίνης για την εξουδετέρωση της αμφεταμίνης-βάσης και τη μετατροπή της σε άλας.
Υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις αντί του θειικού οξέος για τη σύνθεση της ελεύθερης βάσης της αμφεταμίνης σε άλας; Ή υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να το συνθέσω μόνος μου (είμαι αρχάριος, οπότε αν είναι πολύ περίπλοκο δεν θα το κάνω);

Είμαι ευγνώμων για όλες τις εποικοδομητικές απαντήσεις.

Mr.Magic
 

HairyPoppins

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
50
Reaction score
26
Points
18
Idk θα μπορούσε το κιτρικό οξύ ή το φωσφορικό οξύ να κάνει τη δουλειά;
 

Mr.Magic

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 12, 2022
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Δεν θα ρωτούσα αν ήξερα την απάντηση^^ ΑΝ λειτουργεί με τις απαντήσεις που αναφέρατε, είναι η χημική αντίδραση η ίδια όπως με το θειικό οξύ. Κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που πρέπει να προσέξετε;
 

HairyPoppins

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 27, 2022
Messages
50
Reaction score
26
Points
18
Το σχόλιό μου ήταν για να απαντήσουν οι πιο έμπειροι
 

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 8, 2022
Messages
678
Reaction score
510
Points
63
Deals
5
Μπορείς να το αντικαταστήσεις με φωσφορικό, αλλά το νερό είναι γαμημένο να το αντιμετωπίσεις. το κιτρικό είναι δυνατό*, idk πόσο σταθερό είναι. τα τρυγικά είναι υγροσκοπικά, όπως και τα μαντελικά και τα ασκορβικά, για την αμφεταμίνη τουλάχιστον.
Αν βρίσκεστε στην ΕΕ, έχω θειικό, ελέγξτε τις καταχωρήσεις μου.
Να προσέχετε.




*https://www.bmj.com/content/1/4457/870
 

Mr.Magic

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 12, 2022
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
Μόλις σας έστειλα ένα pm
 

blackburn