Question Spekulerer på, om der er nogen små produktionsopsætninger

Harmony

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Jeg vil gerne begynde at fremstille og dyrke visse ting.

Alt skal være i lille skala, hvis nogen kan hjælpe mig ved at foreslå steder at lede osv. Jeg har en baggrund inden for kemi og laboratoriefærdigheder, så det vil ikke være et problem her. Jeg synes bare ikke, at jeg kan finde nogen vejledninger her, som er rettet mod hjemme-/småskalaopsætninger.

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
207
Deals
3
Hej Harmony,

For at være ærlig forstår jeg ikke helt din logik, du siger, at du har en baggrund inden for kemi og laboratoriearbejde, men du ved ikke, hvordan man opstiller et hjemme-/småskalasetup?

Men lad os lægge det til side, først og fremmest, hvad er du interesseret i at syntetisere? Hvad er dit budget?

Det første sted at kigge ville være underforummet, gå ind og læs artiklerne og synteserne af bb-forums kemikere. Der er lister over forstadier, laboratorieudstyr, der er nødvendigt til den specifikke syntese, og vejledning til selve syntesen.

Med venlig hilsen

Harmony

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Tak, jeg sætter pris på dit svar.

Hvad angår min baggrund inden for kemi og laboratoriefærdigheder, kommer den for det meste fra klasseværelset i modsætning til arbejde.

Mine hovedinteresser er stimulanser og/eller empatogener. Mit budget er ikke det højeste, og jeg håber nok at kunne bruge mindre end 500 pund, da det kun er for mig og et par andre.

View previous replies…

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
207
Deals
3
Min mand,

Med et budget på 500£ vil jeg sige, at det er bedre for dig at købe lægemidlerne i stedet for at syntetisere dem.

Med venlig hilsen

m924

Don't buy from me
Resident
Reaction score
17
Af ren nysgerrighed, hvad vil du sige er budgettet for en nybegynder?

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
207
Deals
3
Min mand,

Det har ikke noget at gøre med, om du er begynder, novice eller professionel.

Det handler om syntesen, dit mål osv.

Det er lidt ligesom at spørge, hvor langt mit reb er, uden at se det.

Jeg var nybegynder og er det stadig, men mit budget, da jeg startede, var 15.000 dollars.

Som jeg sagde, begynd at læse synteser, lad dig ikke spise af med en ske, og lav din egen research.

Med venlig hilsen

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,870
Deals
1
Hvad har du helt præcist brug for? Hvilken syntese mener du?

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Reaction score
21
Jeg tror, at han nu har brug for udstyr og derefter reagenser og andre synteseting.

m924

Don't buy from me
Resident
Reaction score
17
Jeg ville også være interesseret i at vide dette, jeg vil gerne vide, hvad jeg har brug for til et lille laboratorium i en maksimal skala på ca. 100 g, da jeg kun er interesseret i dette som en hobby og ikke som et foretagende, der kan tjene masser af penge.

Benz88

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
5
Jeg vil sige, at alt, hvad du har brug for at vide, bliver fortalt dig ..... fra eksperter på dette område og fra begyndere ...

Læs dette forum .... Intet andet er nødvendigt.
Brug tid på det, og så har du svaret på alle dine spørgsmål.

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Reaction score
160
Det afhænger virkelig af, hvad du prøver at lave. Hvis du ønsker at trække op mod 100 g af stort set alt, hvad der er værd at bruge, er en billig opsætning ikke nok. Sigt lavere først.

Med hensyn til hvor du får fat i det, er det i sidste ende op til, hvor du er baseret. Der er nogle internationale producenter af f.eks. glasvarer, men jeg ville undgå at bestille online i begyndelsen. Hvis det er muligt, så prøv at købe alt lokalt.

Du bestemmer, hvad du har brug for på projektbasis. Vælg noget, du vil lave, undersøg, hvordan du gør det, og find ud af, hvad du skal bruge. Der er masser af grundlæggende emner alene på dette forum.

Som andre har påpeget, hvis du har et meget stramt budget, er det måske lettere for dig at købe det faktiske produkt i stedet for at lave det selv. Men hey, vi gør det jo for sjov, ikke?