- Reaction score
- 126
- Deals
- 16
Hej alle sammen, jeg er en relativt ny person inden for lægemiddelfremstilling og på grund af de fantastiske, generøse eksperter på dette forum, der
-Gav mig deres tid helt gratis
-besvarede alle mine dumme spørgsmål
Det er lykkedes mig at fremstille 4MMC ved hjælp af NMP-opløsningsmidlet!
En særlig tak til @G.Patton og endnu en hæderlig omtale til en leverandør på dette forum @Constantylious777, som forsynede mig med alle kemikalierne.
Alt i alt takker jeg G. Patton, William Damplier og den nævnte leverandør.
Jeg har vedhæftet alle billederne af min proces, og hvad jeg er endt med, og jeg er ekstremt glad, og jeg har fået en masse god feedback på mit produkt
Her er linket til den hovedartikel, der hjalp mig med at udføre magien!
Jeg kan ikke takke jer nok og undskyld, at jeg er så kortfattet, jeg ville bare lige sige, at jeg står inde for jer!
-Gav mig deres tid helt gratis
-besvarede alle mine dumme spørgsmål
Det er lykkedes mig at fremstille 4MMC ved hjælp af NMP-opløsningsmidlet!
En særlig tak til @G.Patton og endnu en hæderlig omtale til en leverandør på dette forum @Constantylious777, som forsynede mig med alle kemikalierne.
Alt i alt takker jeg G. Patton, William Damplier og den nævnte leverandør.
Jeg har vedhæftet alle billederne af min proces, og hvad jeg er endt med, og jeg er ekstremt glad, og jeg har fået en masse god feedback på mit produkt
Her er linket til den hovedartikel, der hjalp mig med at udføre magien!
Mephedron-syntese (4-MMC) i NMP-opløsningsmiddel.Istor skala.
Reaktionsskema: Reagenser: 2-Bromo-4'-methylpropiophenon (cas 1451-82-7) - 5 kg; n-Methyl-2-pyrrolidon (NMP; cas 872-50-4) - 20 L; Methylamin 40% aq. opløsning (cas 74-89-5) - 8 L; Benzen - 20 L; Acetone - 30 L; Saltsyre con. aq. opløsning (HCl 36%) ~ 1,5 L; Destilleret vand - 20 ...
bbgate.com
Jeg kan ikke takke jer nok og undskyld, at jeg er så kortfattet, jeg ville bare lige sige, at jeg står inde for jer!