H h20 Don't buy from me New Member Joined Oct 7, 2022 Messages 10 Reaction score 7 Points 3 Nov 20, 2022 #1 Hejsa, efter at have kogt i to timer med HCl har vi 2 lag øverst det sorte og nederst HCl-laget Med det ene skal vi holde ?
Hejsa, efter at have kogt i to timer med HCl har vi 2 lag øverst det sorte og nederst HCl-laget Med det ene skal vi holde ?
B Bartholomeus Don't buy from me New Member Joined Jun 23, 2022 Messages 127 Reaction score 68 Points 28 20 Nov #2 Jeg tror, du skal beholde det øverste lag, tilsætte naoh-opløsning til det, så freebase kommer ud Derefter dampdestilleres freebasen Men nogen må gerne rette mig, hvis jeg tager fejl Upvote 0 Downvote
Jeg tror, du skal beholde det øverste lag, tilsætte naoh-opløsning til det, så freebase kommer ud Derefter dampdestilleres freebasen Men nogen må gerne rette mig, hvis jeg tager fejl
drZarah Don't buy from me New Member Joined Jan 1, 2023 Messages 7 Reaction score 1 Points 1 01 Jan #3 Det øverste, det organiske lag. Upvote 0 Downvote