- Reaction score
- 10
Jeg har lavet forsøg med winstar-rotter, og hvis vi sammenligner d-meth med l-meth, er D-meth i gennemsnit bedre, når det gælder appetitdæmpning og dopaminfrigivelse. Men fra et fedttabssynspunkt har jeg set, at rotterne har tendens til at være langt mere aktive og tabe sig mere på kortere tid med L-metamfetamin på grund af de øgede noradrelinniveauer + deres lever var fritaget for enhver form for fedt.
Overvægtige mennesker, der har NAFLD, ville slippe af med det i løbet af få uger.
For eksempel omdannes l-selegin til l-metamfetamin, og mange mennesker bruger det til deres mao-b-hæmning , men det omdannes til den mindre ønskede stereoisomer.
For "oneliners" bedes du ikke svare: "LoL its bcs es ist scheiße" ♄, vær venlig at uddybe og dele dine tanker.
Overvægtige mennesker, der har NAFLD, ville slippe af med det i løbet af få uger.
- Så det fører mig til spørgsmålet om, hvorfor folk har en tendens til ikke at kunne lide L-metamfetamin? Er det fordi intravenøs l-meth er værre?
For eksempel omdannes l-selegin til l-metamfetamin, og mange mennesker bruger det til deres mao-b-hæmning , men det omdannes til den mindre ønskede stereoisomer.
- Igen, hvorfor bruges d,l-metamfetamin ikke mere? Er det fordi d-metamfetamin producerer flest misbrugere? Hvad er ræsonnementet bag det?
For "oneliners" bedes du ikke svare: "LoL its bcs es ist scheiße" ♄, vær venlig at uddybe og dele dine tanker.