Hvorfor gør de såkaldte myndigheder det til deres livs opgave at anholde en stofbruger?

HairyPoppins

Don't buy from me
Resident
Reaction score
26
Det virker på mig, som om myndighedspersoner, også kaldet politiet, bruger 90 % af deres tid og skatteydernes penge på at opsøge stofbrugere, som normalt er nedtrykte, fattige og ikke skader nogen! Er denne verden virkelig? Det giver ingen mening, bortset fra at deres vigtigste opgave måske er at holde en bestemt gruppe mennesker, der forsøger at passe sig selv, på bunden af systemet.

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
383
Enig, de er stort set ludere for regeringen og bliver betalt for en dagsorden, der ikke gavner andre end de rige. Jeg ved ikke, hvordan de sover om natten. Jeg gætter på, at det får den gennemsnitlige person til at føle sig bedre tilpas, at der ikke løber "junkier" rundt, men jeg hader, hvordan stofbrugere bliver dæmoniseret. Bortset fra mit forbrug er jeg en relativt normal person, der bidrager til samfundet, men folk synes at tro, at alle stofbrugere er mordere/bandemedlemmer/whatever.

HairyPoppins

Don't buy from me
Resident
Reaction score
26
Kontrolsystemet er sat op til at smadre alle, der bruger eller distribuerer stoffer. Bortset fra Pfizer og den slags er det et totalt bagvendt system i vores øjne, men kristne styrer dette land! og mest baseret på deres forudgående tro. Jeg vil ikke angribe nogens tro på en højere magt, men de fyre er dommeren, juryen og anklageren.

View previous replies…

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
383
Ja, jeg prøvede engang at have en samtale med min mor om psykedelisk terapi, og hun sagde: "Det er da ligegyldigt, om det hjælper folk, det er ulovligt og forkert." Prøv at sige det til de mennesker, der ville have stor gavn af det. folk med angst og den slags.

• Like
Reactions: vis

vis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
102
Ja, hallucinogener er mindst skadelige og har størst potentiale. Men du kan få en overdosis af 5meoDMT.

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
383
Det anede jeg ikke. Der er også rcs og shi, som kan slå dig ihjel, tror jeg, men jeg ved ikke, om det tæller.

• Love
Reactions: vis

vis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
102
RC easy (meget stærk mikrodosis) OD KIllers: 5meo-dmt, Nbombs, Noids (for det meste moderne)

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
162
Det er, som George Carlin sagde: "It's a biiig... [prestigefyldt, eksklusiv - magtfuld] ... klub. Og du er ikke med i den".
Hykleriet i det hele er det, der får mig til at se rødt. Big pharma kan stort set gøre, hvad de vil. Folk kan dø, komme til skade eller blive syge af deres produkter og uagtsomhed. Nogle få mennesker vil blive kompenseret for deres tavshed. Hvis det er for stort et rod at inddæmme, så får man et gruppesøgsmål, som typisk ikke giver ofrene halvt så meget, og de er berygtede for at spilde tiden og trække tiden ud. I sidste ende får du en lille smule penge, og i værste fald går det nok lige op. Som du kan se, er det alt, hvad der betyder noget for disse mennesker ... penge. Intet bliver løst, og de er klar til at udrulle den næste serie af potentielt skadelige produkter.

Hvis du taler om USA, så er det helt sikkert ikke kristne, der styrer stedet. Vi driver kun længere væk fra vores guddommelighed. USA, EU, hele FN. De styres alle af den samme gruppe eller de samme familier. De er opdelt i undergrupper og fraktioner, og selv om de måske er uenige om deres modus operandi, arbejder de i sidste ende hen imod det samme mål. Alle skænderierne og konflikterne er bare røgslør for at skabe en illusion om, at der stadig er frit valg eller usikkerhed, og at vores stemmer betyder noget eller noget. Denne plan har været sat i værk i flere hundrede år nu. Det er en anden historie til en anden gang.

Retshåndhævelsen er det kartel, vi virkelig skal bekymre os om. For mig at se er de den største gruppe af organiserede kriminelle. Gangstere med skilte. De holder alle sammen sammen og dækker over hinanden. I mellemtiden forråder folk deres naboer uden anden grund end, at de måske havde en mistanke om "ulovlig aktivitet", og "det er det rigtige at gøre".

Jeg bliver ofte stoppet af politiet, og så snart de finder ud af, hvem jeg er, begynder de med "du opfører dig lidt underligt, har du taget noget? hvorfor ser dine øjne sådan ud?" "du forlader et kendt område med høj narkoaktivitet" "hvor meget har du taget, hvor har du fået det fra osv. osv." Jeg er altid bare sådan ... "Er der ikke forsvundne børn eller sådan noget et eller andet sted? Kan du ikke gøre noget godt for samfundet i stedet for at afpresse og chikanere folk, der ikke har det så godt?" Som skatteydere skulle man tro, at vi havde mere at skulle have sagt i forhold til politiets politikker og aktiviteter, og hvordan deres tid og ressourcer bliver brugt.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Politifolk prøver bare at komme op ad karrierestigen. Jeg tror ikke, at mange betjente virkelig bekymrer sig om brugeren, men anholdelser vil hjælpe dig med at rykke op i en afdeling eller et agentur.