Question Hvor kan man købe teknisk svovlsyre?

Mr.Magic

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Hej alle sammen,

sidste gang jeg har købt svovlsyre var for ca. 2 år siden, hvor man kunne købe det næsten overalt uden særlige tilladelser. Det var kort tid før, det blev klassificeret som et farligt stof i Europa.
De fleste online kemikaliedistributører kræver en slutbrugererklæring.

Så hvor kan jeg købe mængder fra 1-5 liter svovlsyre med <95% renhed?
Er der nogen, der har et clearnet/darknet-marked, hvor svovlsyre og andre kemiske varer udbydes?

Hr. magiker

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Reaction score
160
Svovlsyre med en renhed på 95 % er ikke teknisk kvalitet. Det er ikke "de fleste" distributører, der kræver en slutbrugererklæring, det er dem alle. Du kan bare ikke købe det, medmindre du køber det som en virksomhed og erklærer, at du har et legitimt formål med det.

Nogle afløbsrensere indeholder svovlsyre af lav kvalitet, som du kan udvinde og koncentrere til den ønskede koncentration. Bemærk dog, at kogning af koncentreret svovlsyre ikke er nogen spøg, da du skal gøre det ved temperaturer på over 300 °C.

Hvad angår en markedsplads, kan du bruge dette forum til at købe varer. Hvis du virkelig har brug for det, kan du sende mig en direkte besked, så kan jeg sende dig noget.

buffalophill

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
10
uanset hvilken svovlsyre du får, kan den være forurenet. afløbsrens er ofte forurenet. den skal være klar og tungere end vand. for at sikre renhed kan du bruge et destillationsapparat. for det første for at fjerne vand, for det andet for at destillere over syren og efterlade forurenende stoffer.

blacky2340

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Jeg bruger en bestemt afløbsrens, der indeholder 97 % svovlsyre, hvis ikke mere. 1 liter = 1,8 kg, og det er pissebilligt, men hvad kan man ellers forvente i Østeuropa?

OTC_HomeChemist

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
Hej,
du vil ikke finde nogen lovlig kilde, der sælger svovlsyre over 14,9 % i EU, uanset hvor du kigger.

Hvis du har brug for en højere koncentration end det, kan du enten bruge de 14,9 %, som du nemt kan købe i store mængder og i mange forskellige butikker over disken og online, og koncentrere det eller få tingene gennem andre kanaler.

At koncentrere svovlsyre op til 70 % er en smal sag og kræver kun meget basale glasvarer... Alt over 70 % bør kun udføres med visse sikkerhedsforanstaltninger, korrekt udstyr og grundlæggende viden/erfaring. Koncentreret kogende svovlsyre er noget værre stads, tro mig.

blacky2340

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Jeg har 97% syre. Og den koger ikke, haha, den har en sød lilla farve, jeg kan stikke min hånd ned i den uden problemer, hvis jeg ikke har et snitsår i hånden, så kan den brænde.

magnesium_sulphate

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
21
Goddag, du,
Der findes afløbsrens, som består af 97 % svovlsyre. 1 liter koster under 5 euro. Indstil VPN til Litauen og google "sieros rūgštis valiklis". Jeg er ikke sikker på, hvor du bor, og jeg er ikke sikker på, om de vil
sende det til dig, men det er værd at kigge på. Jeg kiggede på indregients, og det er helt sikkert 97 % svovlsyre.

blacky2340

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
Jeg kan videresende via bbgate escrow drain cleaner men dyrere end 5 eur :D

Swirly

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
6
De farver det der. Det har en lilla farve. Jeg tøver med at bruge Ambro-sol.