WHATSAPP | ANDROID !!! ALARM !!!

Hej til hele BB-fællesskabet. Jeg vil gerne fortælle jer, hvad jeg fandt ud af for nylig. Et stort antal narkosmuglere blev fanget af det rumænske politi. Nogle af dem var mine gode venner. Det var en ret lang sag med mange involverede.
Tanken er, at alle brugte Android-telefoner + Whatsapp. Som enhver menneskesmugler forsøger man at beskytte sig selv så meget som muligt. Medlemmerne af gruppen troede, at hvis de slettede billedet og samtalen efter at have skrevet en sms, så var de i sikkerhed... Men desværre var de ikke i sikkerhed. De fleste af dem gav adgangskoden fra deres telefoner i den tro, at de ikke havde noget at finde i deres telefoner, andre havde et pin-nummer bestående af 4/8 tegn. Endelig viste en af personerne mig i går det 400 sider lange anklageskrift, som jeg læste meget grundigt. Der kunne jeg se en masse ting. Men det, jeg så mest, var deres samtaler på Whatsapp, billeder og videoer. Nu troede jeg ærligt talt, at Whatsapp er krypteret fra ende til anden. Og det er det også, hvilket betyder, at samtalen undervejs ikke kan opfanges. Problemet er ANDROID, Android-telefonen opretter en mappe i den interne DATA-hukommelse. I den mappe oprettes der mapper, når du installerer en applikation. Så politiet kunne se absolut alt. Jeg bemærkede, at SIGNAL ikke har en oprettet mappe. Den, der er god.
Jeg vil ikke sige, at Android er en dårlig telefon eller whatsapp. Alt, hvad jeg vil sige med dette indlæg, er, at det ikke betyder så meget, hvilken applikation du bruger til at kommunikere ... Det vigtigste er at have en ALFANUMERISK adgangskode på mindst 10 tegn. Jeg ved godt, at det er irriterende at skulle skrive den adgangskode hver gang, men det er bedre at være sikker end at være ked af det.
Ting, du kan gøre for en ekstra grad af beskyttelse!!!
Hvis du har en iPhone xs opad, skal du aktivere Lock Down Mode. Dette vil deaktivere USB.
Du kan også aktivere FIND MY PHONE på ISO/Android og give adgangskoden til en person, du har tillid til. Hvis du bliver taget i at lave en fabriksnulstilling på ICLOUD eller GOOGLE.


Hold øje med din ryg, beskyt din familie, støt BreakingBad
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Det hele er nonsens. Vores team har været i lægemiddelbranchen i over 10 år, og nogle af de ældste medlemmer har været i branchen i næsten 20 år. I den nuværende virkelighed er det at bruge populære budbringere at sammenligne med en dybfølt tilståelse. Et israelsk firma forsyner alle udviklede lande med udstyr kaldet UFED. Dette udstyr gør det muligt for LE at hente alt fra iPhones, macbooks og andre operativsystemer.
Den eneste mulighed er at bruge operativsystemet på USB (Whonix/Tails). Efterlad ingen spor på din egen enhed. Brug jabber+otr til kommunikation. Og selvfølgelig kan du ikke bruge posttjenester, kun dead drops. 9 ud af 10 anholdelser af online narkosælgere skyldes, at de er identificeret ved deres forsendelser.

Hvis nogen fortæller dig, at du trygt kan sælge stoffer online ved hjælp af din iPhone/Android og Whatsapp, så spyt dem i ansigtet.

Det overrasker mig virkelig, hvad de anonyme sofaeksperter skriver. For de fleste er tilstedeværelsen af JS på en side den udløsende faktor, der afholder en person fra at bruge en side på det mørke net. Men at efterlade sin egen adresse, når man køber stoffer på en side, er som at sige "Hej".
De tider, hvor JS var farligt, er for længst forbi, medmindre udviklerne selvfølgelig bruger Googles JS i deres projekter.
 

hermano

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jun 18, 2023
Messages
51
Reaction score
50
Points
18
Tjek cellebrite ufed touch 2.
Israelsk firma bruger 0day exploits, der er ingen måde at beskytte din telefon på...
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Tak for at dele dette. Godt input HEISENBERG
 

prisondude

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 25, 2024
Messages
11
Reaction score
1
Points
3
Jeg ville ikke være bekymret for at blive fanget, hvis det værst tænkelige skulle ske, men ja, Signal er bedre end en iphone.
 

pap.pine

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 10, 2024
Messages
29
Reaction score
9
Points
8
Man bør under alle omstændigheder bruge noget som SD Maid til at holde systemet ryddeligt. Selv har jeg planlagt clean run på daglig basis.

SD Maid kan findes herfra:


FERr1kxWuB
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Det eneste, jeg ikke kan lide ved den app, er, at den i bedste fald renser min telefon. Jeg bryder mig ikke om, at noget ukrypteret bliver sendt til en server og ikke er under min kontrol. Jeg kan måske rense min telefon, men ikke andet.
 

prisondude

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 25, 2024
Messages
11
Reaction score
1
Points
3
hvorfor ikke bruge session app.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Jeg bruger session. Jeg tror, jeg er paranoid over for besked-apps. Session er ret sikker
 
Top