Question Hvad skal jeg nu gøre med mdma freebase blandet i acetone (efter total fiasko med HCL-gas)?

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
32
Jeg blandede ca. 800 ml mdma freebase i 8 L kold acetone. Jeg skulle derefter syrne med tør HCL-gas, men det var en total fiasko, ikke 1 boble fra HCL ankom til kolben med mdma freebase i acetone ...
Kan jeg opbevare freebasen i acetone i fryseren, eller forringes den?

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
32
Min opsætning var 3 plastikspande forbundet med plastikrør. Plastikspand nummer 2 var en tom spand, en fælde, hvis den frie base i spand nummer 3 blev suget op.

I den første spand kom jeg 800 g calciumklorid. Jeg satte låget på spanden, og gennem et af de tidligere forberedte huller hældte jeg muriatisk syre. Der var ingen reaktion! Ikke en eneste gasboble i min mdma freebase i acetone.

Last edited:

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Interessant segment starter bekvemt ved 4:20
Ingen grund til at blive fancy, hvis du bruger ikke-tørret hcl-gas, får du stadig et produkt, fokuser på at få det ned, og tænk måske på at tilføje tørrerør til din arbejdsløsning.

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
32
Men det er med svovlsyre? Jeg prøvede at tørre HCL med calciumchlorid, men det virkede ikke. Så jeg tilføjede muriatisk syre direkte i mdma freebase i acetone indtil PH 6-7 og satte i fryseren.

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Man kan ikke tørre HCL-syre med calciumchlorid.

psy

Don't buy from me
Resident
Reaction score
47
Deals
2
CaCl og HCl(aq) reagerer ikke for at skabe HCl(g). For at tørre gassen skal du også føre den gennem tørremidlet og ikke bruge den i reaktionen. Du kan lave H2SO4 og tørre NaCl (eller CaCl, hvis du virkelig vil bruge det) for at producere HCl(g). MDMA burde kunne sidde i acetone uden problemer, så længe der ikke er andre kemikalier i din opløsning. Hvis du tilsætter HCl(aq) til din opløsning, vil saltet dannes, men du har også tilsat en masse vand, som din MDMA vil være opløselig i. Du kan få noget produktudfældning i fryseren, men det meste vil forblive opløst. For at sige det pænt, så har du på en måde kvajet dig. Jeg går ud fra, at du ikke har en rotovap eller en vakuumpumpe, så mit bedste råd til dig er at finde et elektrisk tæppe, en stor skål og en ventilator. Hæld hele din opløsning i skålen (du kan gøre det i portioner, hvis den ikke passer), læg den oven på det elektriske tæppe, og blæs på den med din ventilator. Stil det udenfor eller et sted, hvor dampene kan slippe ud, og vent på, at det fordamper. Blæseren og den blide varme vil få det til at gå hurtigere. Hvis du varmer det for meget, vil det nedbrydes. Vær tålmodig. Når alt opløsningsmidlet er væk, vil du stå tilbage med en rest af MDMA HCl.
Held og lykke

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
32
Ja, jeg har destillationsudstyr og en lille vakuumpumpe, som jeg købte på ebay for 12 euro 15 l/min. Jeg har ikke brug for det elektriske tæppe! Og jeg har allerede opsamlet den mdma, der er udfældet.

Nu har jeg mdma blandet med vand i acetone. Jeg vil destillere acetonen, og derefter tror jeg, at den bedste metode er at lave en syre-base-ekstraktion?
Først blander jeg den beskidte opløsning med vand, et ikke-polært opløsningsmiddel som methanol og hcl. Mdma-saltet opløses i vand, men ikke i det upolære opløsningsmiddel. Jeg fjerner methanol-laget.
Derefter tilsætter jeg vand med NaOH og methylechlorid, mdma-freebasen vil gå til bunds sammen med methylenchlorid, og jeg fjerner vandlaget.
Jeg studerer syre-base-ekstraktion, er dette korrekt?

psy

Don't buy from me
Resident
Reaction score
47
Deals
2
Du kan prøve en vakuumdestillation for at fjerne acetonen i stedet. Din pumpe er ret svag, men det vil hjælpe lidt.
En syre-base-ekstraktion er en god mulighed. Methanol er blandbart med vand, så det vil ikke danne et separat lag. Hvis du har DCM, vil det virke, men ikke methanol. Du bliver nødt til at fjerne al acetone, tilsætte DCM til dit vand og separere det efter for at fjerne urenheder. Tilsæt NaOH og mere DCM. Nu vil MDMA flytte sig til DCM-laget. Inddamp din DCM. Opløs igen i IPA/toluen eller et andet opløsningsmiddel, som du kan lade din HCl(g) passere igennem. Filtrer derefter dit produkt.

Mr Good Cat

Don't buy from me
Resident
Reaction score
112
Jeg inddampede acetone fra acetone-FB-blandingen. Det er ikke sværere end at inddampe pet-ether efter baseekstraktion. Og kogepunktet er mindre.

Chemical Ali

Don't buy from me
New Member
Reaction score
4
Hvis du ikke er sikker på, hvordan du skal gasse det korrekt, kan du bare bruge syren og en lille mængde dH20 til at nå op på pH 6-7 og lade vandet fordampe langsomt for at få din MDMA HCl. Et upolært opløsningsmiddel (Toulene, Xylene, DCM osv.) ville holde din freebase godt opløst, og til dette tilføjer du HCl (efter korrekt rengøring / vask af freebasen) med basisk / vand, saltlage eller hvordan du beslutter at perfektionere det efter behov.

Eller du gasser det bare. Ærligt talt har jeg aldrig brugt gas på acetone med freebase i, men med xylen og ether er der blevet lavet en masse gasning. Begge måder er acceptable, medmindre du har travlt eller noget.

Med venlig hilsen,
Ali