Post Delivery Hvad er den mest sikre leveringsmetode med posten?

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
45
Points
18
Jeg gætter på, at de fleste leverandører her kun vil sende lasten med posten.

Det kan være farligt for køberen, selv hvis vi udelukker, at pakken ikke bliver fanget (det kan vi udelukke med god stealth og det samme land).
Men hvad så? Sælgeren har brug for en adresse (på køberen). Den kan i det mindste i nogen tid falde i de forkerte hænder.

Hvordan håndteres denne fare bedst? Hvordan kan risikoen minimeres?
 

coontiect

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 8, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
personligt bruger jeg altid en dråbe, der er ingen grund til at risikere det, når faste dråber kan fås for et par hundrede dollars. jeg har lejet de små kontorfællesskaber, der tillader post (~300 dollars om måneden), betalt folk for at fange (få helst nogen, du stoler på, til at betale nogen, de stoler på), air bnb's. Et falsk ID eller en junkie med et ID åbner op for utallige muligheder.

Husk, at der er folk, der importerer hundredvis af nøgler fra Kina hver uge, så det vigtigste er at finde solide leverandører med solid stealth.




hurtigt spørgsmål, jeg så din kommentar i en anden tråd og ville spørge. så jeg har hørt fra et par kinesiske kilder, at der stort set ikke sendes a-pvp ud af kina i disse dage på grund af planlægning osv. alligevel ryger alle stadig "flakka" ... så hvad ryger alle? a-pihp? og hvad er forskellen mellem den hvide og den beige? mange mennesker vil ikke engang købe det hvide lort længere ... og nu taler alle om "beijing" (ikke at forveksle med den beige LOL). nogen indsigt?


tak
 

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
45
Points
18
Jeg kender kun a-pihp, så jeg kan ikke sammenligne. Det er stadig lovligt i nogle dele af verden, spørgsmålet er, hvor længe... Er der nogen, der ved noget om htis?

Jeg vil gerne sammenligne det med a-pvp og a-php i mit laboratorium, selvfølgelig til videnskabelige formål.
 

Memfisto77

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 2, 2024
Messages
3
Reaction score
3
Points
3
Ingen forskel ) Slutresultatet af begge er det samme ) Paranoid 99lvl )
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
247
Points
43
Haha, det er noget af en analogi
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
247
Points
43
Dråber er en mulighed. Det eneste problem er, hvor bredt kundegrundlaget er på DN. Jeg kan ikke se et alternativ, medmindre vi vil skabe vores egen posttjeneste.
 

Klaplong

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 12, 2024
Messages
5
Reaction score
3
Points
3
Ja, men du er stadig nødt til at beskæftige dig med kostumer, det er vores allesammens største problem. Hvis de kommer med røntgen eller en hund, er du 99% fuck't en god ven af mig arbejder for costums med en hund altid de finder det, hvis der er noget. Hvor god din stealth er, er en hundenæse, du ikke narrer
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
529
Reaction score
247
Points
43
Jeg har hørt blandede ting om hunde. Desuden ved man kun, hvad en hund finder, ikke hvad den overser. Misforstå mig ikke, jeg vil vædde på, at en hund får ret flere gange end ikke. Meixan-kartellerne må have en metode. Det kunne være en rigtig god lokkedue, som en hund kunne ramme på eller noget. Jeg er sikker på, at nogen her har ideer.
 
Top