Du tilbød "constant supply" som en mulighed, men (og det er måske bare mig, der er kræsen med ordvalget) den mere passende formulering burde være "consistent supply", da det antyder ensartet tilgængelighed og kvalitet.
Hvad angår "andet", mener jeg, at så længe det holder sig inden for lovens rammer, bør man prioritere så meget tilsyn med både leverandører og kunder som muligt. Dette blev berørt af en række andre respondenter. Henvisninger/nogen, der står inde for det, er godt, men en videokvalifikation (f.eks. brugernavn og dato nedskrevet sammen med en sætning, som en administrator har bedt om, vises i et videoklip af ansøgeren, der bruger sit/sine foretrukne stof(fer). På leverandørsiden bør man have en nultolerancepolitik over for falske/unøjagtige produktbeskrivelser. Desuden, selvom dette sandsynligvis er meget afhængigt af den specifikke leverandør, et middel til at bestille visse varer i store mængder i stedet for multiplikatorer af tilbud i små mængder.
Et andet "andet" for mig er inkludering af yderligere kontrollerede leverandører i USA, ideelt set med mulighed for regionaliseret repræsentation. Derudover vil jeg gerne se aktuelle laboratorietestresultater (GCMS) for de produkter, der tilbydes af enhver leverandør.
Endelig, og dette er sandsynligvis allerede lagt ud et sted, selvom jeg endnu ikke har fundet det, en liste over krav, som en bruger skal opfylde for at komme i betragtning til tilladelse til at blive leverandør.
Den sidste ting, jeg vil sige, er en mening, og det er denne: Jeg har stor respekt for dette websted og de principper, det blev grundlagt på. Kunne nogle enkle ting justeres for at forbedre kundeoplevelsen? Helt sikkert. Bare det at inkludere en tredjepart, der holder transaktionsbetalingen i escrow indtil modtagelse af og tilfredshed med de leverede materialer, er fremragende. Fortsæt det fremragende arbejde! Bliv ved med at stræbe efter at forbedre og give kunderne mulighed for at skabe positive forandringer. Det, I gør, er imponerende, og jeg er spændt på at se, hvad fremtiden bringer!