Jeg er opvokset i en kriminel verden og har senere taget en videregående uddannelse, og jeg forsøger mig stadig, men jeg ville ærligt talt ønske, at jeg tidligt havde valgt en anden vej, men det er ikke altid let, når man er vokset op på en bestemt måde. I denne verden er der mange kemikere, nogle gode, de fleste dårlige, ser det ud til. Mange er ligeglade med mennesker, kun med profit, og folk dør hver dag på grund af det. Denne verden kunne godt bruge flere mennesker med forståelse for biologi, hvilket er en bred vifte af muligheder, men jeg ville mene, at en bedre forståelse af USA og af, hvordan de forskellige stoffer, vi bruger/laver osv. fungerer, måske kunne give lidt vejledning til de kemikere, der rent faktisk bekymrer sig om de mennesker, de sælger til. Jeg er ikke sikker på, at vi har fundet et godt og sikkert stof, som vi kan bruge, blive høje af og ikke blive syge eller potentielt dø af, når vi kommer ned eller blander det med noget andet osv. Det ville være den bedste idé, jeg kunne forestille mig. Er det muligt? Måske ikke, men hvem er det egentlig, der forsøger at finde ud af, om det er muligt? Big pharma er i virkeligheden ikke anderledes end en god meth-producent. Sjovt nok er der nok flere amfetaminproducenter, der bekymrer sig om mennesker, end der er medicinalvirksomheder. Og så er der dem, jeg kalder little pharma. Falske pilleproducenter, hvoraf de fleste ikke kan finde ud af, hvordan man konsekvent laver et godt produkt. Hvis du vil gøre det, så gør det rigtigt. Pressede piller ville være fantastiske, hvis de blev lavet ens hver gang med de samme ingredienser af den samme "kemiker." Forestil dig salget og kundernes returnering, hvis det var tilfældet. Nu ævler jeg løs...