Question Hvad er nogle af de steder, der sælger svampesporer, og som leverer til Canada?

syndricskeptical

Don't buy from me
Member
Reaction score
1
Er der nogen af jer, der kender nogle sider, der leverer til Canada, som jeg kan bruge til at købe svampesporer fra, helst noget i stil med sporeworks?
tak

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Hvad er den juridiske status i Canada? I USA er de slet ikke kontrolleret. Jeg har dyrket mange arter og stammer af svampe, og jeg har kun købt 1 portion sporer 1 gang. Det var Atantis #7, som jeg tror sandsynligvis blev reabsorberet i Mexicana, da de er de samme. Jeg fik dem gratis i giveaways-konkurrencer, og jeg byttede mange af dem. Du skal bare deltage i svampeforaene, og efter et stykke tid vil folk bare give eller bytte dem til dig. Du får priser fra de steder, os Ludacris. For 15 år siden solgte jeg prints til Workman for $5/PC, og han omsatte det til 5-10 sprøjter, der kostede $18/PC på det tidspunkt.
NSocyERz30

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
165
De er funky! Er det terninger? Hmm...

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Det er Calocybe indica.bagvedvthstbis min flowhætte bacticinerator og hvad du ellers kan se der. På et tidspunkt havde jeg ting for 1000 dollars.

syndricskeptical

Don't buy from me
Member
Reaction score
1
De er lovlige her for sporer, og der er nogle shroom-apoteker i nærheden af den by, jeg bor i, men de sælger ikke sporer.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Det ER muligt at dyrke svampe fra tørrede svampe. Alt, hvad du behøver, er nogle sterile vatpinde og noget sterilt vand. Man dypper vatpinden i vandet og gnider den på lamellerne (gællerne), og så samler man masser af sporer op. Det kræver kun 2 af en kompatibel parringstype. Parringstype svarer til køn, men svampe har op til 50 parringstyper. Mænd kvinder angrebshelikoptere crossdressere bulldozere og 45 andre. Det er den eneste måde, man kan få sporer fra nogle stammer, f.eks. penismisundelseslinjen. Gællerne er så tætpakkede, at sporerne ikke kan slippe ud, og de producerer ikke et sporeaftryk.
En anden metode, jeg har haft succes med, er at skære et stykke lamelmateriale og lægge det på en petriskål med agar. Jeg byggede denne laminære flowhætte for 200 dollars, og den fik mig til at gå fra at have svært ved at dyrke noget som helst til at kunne klone enhver svamp, jeg fandt, og bringe den til dyrkning. Hvis du vil dyrke svampe på en seriøs måde, har du brug for dette. Jeg ledte længe efter at kunne bygge den for 200 dollars, men du kan bygge den i morgen for 400 dollars.
MxEWlSQJva

Last edited:

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
LFuqj4iVcT

HKsLYu7XTP

Her er nogle Psilocybe cubensis-svampe. Malabar og albino A+'er. Disse billeder er over 10 år gamle. Personligt er jeg ikke den store fan af psykedeliske svampe, men hver sin smag.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Det er Calocybe indica.bagvedvthstbis min flowhætte bacticinerator og hvad du ellers kan se der. På et tidspunkt havde jeg ting for 1000 dollars.

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
69
Svampe ser så godt ud, men jeg forstår ikke, hvorfor du har bygget det skrivebord? Og hvad synes du om petriskålen med honningvand, jeg har stadig ikke købt agar.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Det er det, man kalder en laminar flow-hætte. Det er det modsatte af en stinkskab. I stedet for at suge giftige gasser og rådne kemiske lugte ind, blæser den luft ind i dig. Dybest set er det en varmeblæser, der blæser luft gennem et ægte 12" tykt HEPA-filter. Den slags, der bruges på atomkraftværker for at forhindre folk i at indånde radioaktivt støv. Dette filter filtrerer 99,7 % af partikler på 0,3 mikrometer, men virker bedre på mindre eller større partikler, dvs. stort set alle biologiske enheder bortset fra virus. Så den blæser denne ultrarene luftstrøm ud, og den luft slår skimmelsporer bakteriesporer ECT. Væk. Så længe du kan holde dig til en aseptisk protokol, hører forurenede vækster fortiden til.

syndricskeptical

Don't buy from me
Member
Reaction score
1
btw Jeg er udelukkende på udkig efter sporsprøjter, ikke efter alternative metoder til at dyrke svampe, så svar venligst kun, hvis du kender nogle steder eller kan give mig dem. tak.