Question Måder at reducere natriumnitrat til nitrit

lavasphalt

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Jeg har lavet noget teori om muligheden for amfetaminsyntese i specifikke EU-regioner som lægmand for nylig og forsøgt at undgå ulovlige reagenser.
Hvilket i dette tilfælde ville være svovlsyre, som kan købes i lavere procenter, men bliver koncentreret,
kviksølv(ii)nitrat, som kan fremstilles ved en separat destillation, der omfatter svovlsyre fra før og kviksølv, som er let at få fat i.

Nu er den eneste synder nitroethan til P2NP, som denne person muligvis kunne få alt til undtagen natriumnitrit.
I mellemtiden er nitrat frit tilgængeligt, og jeg har kigget på forskellige måder at reducere til nitrit. Men ingen af dem virker særlig klare eller konsekvente, og de endelige renheder virker subpar, og jeg er heller ikke engang sikker på, om der overhovedet er brug for en høj renhed.

Jeg spekulerer på, om nogen har erfaring med dette specifikt? Jeg vil gerne nævne igen, at alt dette stadig er teori for mig og på ingen måde tæt på nogen forberedelse, der kan meget sandsynligt være andre fejl i min forståelse stadig, jeg formoder, at jeg gerne vil give mening om alt med hensyn til lovlig tilgængelighed og procedure. Indtil videre har jeg fået mest information herfra, så jeg er allerede taknemmelig, selvom jeg løber lidt ind i en blindgyde her.

Jack

Don't buy from me
Resident
Reaction score
19
Det er barnligt, tid er det mest værdifulde, du skal starte så tæt som muligt på det færdige produkt eller producere noget med kemikalier, der er lettere at få fat i, at reducere nitrat er spild af tid.

Fenster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
Er nitrit tilgængeligt i lave koncentrationer fra hærdningssalte?

lavasphalt

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Ja, men den højeste mængde er 1 %, og resten er køkkensalt.

Fenster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
1 %, det er hårdt!

Der er nogle få reaktioner, varme og bly (føj).

Jeg har også hørt, at varme og svovl kan fungere. Uanset hvad er det nogle rodede reaktioner.

Der er en anden OTC-rute til amfetamin, som ikke går gennem p2NP. Har du undersøgt ruter via p2p?

lavasphalt

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Ingen af delene er desværre en mulighed. Hvad angår P2P, har jeg ud fra min lille research fundet ud af, at det er meget mere reguleret, end P2NP faktisk er, så selv om man teknisk set kan importere P2NP fra Polen, er der ingen garanti for, at man ikke får besøg.

Siden i går har jeg faktisk fundet en sælger, der trods alt sælger nitroethan inde i landet, og han ser ikke ud til at bede om at udfylde en EUS, hvilket er lidt underligt. Eftersom han beder om det for den acetone, de også tilbyder. Det får en til at spekulere på, om det faktisk er nitromethan, men det er usandsynligt, da prisen er høj nok i forvejen, omkring 65E for 100 ml.

Når det er sagt, bortset fra Nitroethane fra en anden butik, er de andre reagenser faktisk åbent tilgængelige på Amazon, ironisk nok. Nogle skal bare koncentreres, og kviksølvsaltene kræver to relativt nemme separate reaktioner. Men hvor smart ville det være at bestille det hele fra Amazon, og ville det overhovedet hjælpe at bestille nogle få ting på forskellige tidspunkter?

Last edited:

Fenster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
Jeg synes ikke, det er god praksis. Det er meget bedre at have forskellige platforme og steder, hvor man kan få fat i reaktanter. Når det er sagt, er små personlige mængder generelt okay.

yin-yang

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
30
Hvis du føler, at du laver en masse arbejde, så lad mig fortælle dig, hvad jeg gik igennem.

Startede med ammoniaknitrat. Den bedste måde at reducere nitrat på er at blande 3:2 mol af henholdsvis NaNO3 og NaOH. Opvarm blandingen, indtil den smelter (aluminiumspande fungerer godt). Forbered 1 mol elementært svovl, og tilsæt det i portioner under lejlighedsvis omrøring, pas på, at ilden starter ved tilsætning. Når alt svovl er tilsat, skal du vente på, at det køler af. Tilsæt vand og opløs alt, og inddamp. Na2SO4 vil deltage først. Filtrer, omkrystalliser, og du har ren NaNO2.

Fenster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
32
Det er en skræmmende proces, men på YouTube kan man se et par videoer af denne proces. Jeg foreslår, at du ser dem, så du ved, hvad du kan forvente.

yin-yang

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
30
Til min første synth lavede jeg alt i håndkøb. Inklusive benzaldhyd. Det tog mig måneder. Den bedste måde er at købe færdige kemikalier. Selvfølgelig skal du være forsigtig, men med den rigtige opsec kan du få alt "sikkert" og endda spare penge.

Jack

Don't buy from me
Resident
Reaction score
19
Jeg ville ikke gøre noget, som jeg ikke kunne opskalere.