Question meget billig at producere medicin

cookin

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 30, 2021
Messages
8
Reaction score
0
Points
1
Hej, kan du fortælle mig, om der virkelig er billige stoffer i produktion, og hvordan man tilbereder dem. Er de mere som amfetamin eller LSD eller et andet stof?
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 10, 2022
Messages
297
Reaction score
161
Points
43
Hvad er budgettet, og hvad er målet?

amfetamin er billigt, lsd er ikke realiserbart
 

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 28, 2022
Messages
74
Reaction score
32
Points
18
Jeg har hørt, at benzodiazepiner er billige pr. dosis, og at man kan syntetisere tusindvis af doser på én gang, men så er dosering og presning af piller flaskehalsen.
 

cookin

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 30, 2021
Messages
8
Reaction score
0
Points
1
Det skal være virkelig billigt. Billigere end meth eller mephedron, for i mit land er produkter til produktion af 4-MMC dyre og svære at få fat i.
 

cookin

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 30, 2021
Messages
8
Reaction score
0
Points
1
Jeg ved, hvordan 4-MMC fungerer, fordi det er meget populært i mit land, men jeg vil gerne lave noget som lsd eller mdma.
 

cookin

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 30, 2021
Messages
8
Reaction score
0
Points
1
Vil du sende mig et link til nogle fora om det?
 

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
435
Reaction score
659
Points
93
A-PVP er blevet populært på nogle markeder. Dette stof har en enkel og billig syntese, en meget stærk effekt og en lav dosering. For nylig lavede vi et videoklip om syntesen af dette stof, som mange mennesker måske vil være interesserede i.

http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/media/%CE%B1-pvp-synthesis.47/
 
Last edited by a moderator:

Mclssmxxl

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 28, 2022
Messages
74
Reaction score
32
Points
18
Nej, jeg har bare hørt på anden hånd, at man får monsterudbytter i forhold til dosis, jeg har ingen viden eller erfaring her.
 

Charlenedelarosa

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
8
Reaction score
4
Points
3
kan nogen hjælpe mig ... har brug for hjælp til at lave syntesen af 5CLADB og måske andre cannabinoider..... kontakt mig venligst, jeg har brug for din hjælp!!!
tak på forhånd
 
Top