Looking for a vendor Erfaringer med leverandører!

MrSung

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
18
Hej folkens. Jeg forsøger i øjeblikket at købe nogle forstadier fra ALIBABA. Oplevelsen er vild og skræmmende. Jeg har fået så mange beskeder fra salgsrepræsentanter, der sender mig RFQ'er med forskellige pristilbud.

Det mest alarmerende er, at nogle af sælgerne er så inkompetente, at de ikke ved, hvilke kemikalier jeg har bedt om ved at tjekke CAS-nummeret, men de vil være hurtige til at skrive til mig med et pristilbud, og når jeg har fyret dem af med logiske spørgsmål, begynder jeg at se nogle røde flag.

Nogle leverandører lød troværdige, men som man siger, så ødelægger få dårlige æg meget. Jeg har allerede bestilt, men min pålidelige leverandør har ikke min vigtigste forløber.

Har nogen nogensinde haft en dårlig oplevelse med at købe fra Alibaba?

Del venligst din oplevelse eller pålidelige kontakt.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
606
Jeg kan ikke dele en kontakt, men jeg har allerede haft dårlige erfaringer.

Den bedste indikator for en god leverandør er, hvis leverandøren er åben for en god kommunikation, også via e-mail, og over tid kan vise, at han er interesseret i et langsigtet forretningsforhold og ikke kun et hurtigt salg.

Hvilken vigtig forløber mangler du?

MrSung

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
18
@KokosDream!

''Den bedste indikator for en god leverandør er, hvis leverandøren er åben for en god kommunikation, også via e-mail, og over tid kan vise, at han er interesseret i et langsigtet forretningsforhold og ikke kun et hurtigt salg.''

Det er, som om vi deler de samme eller lignende tanker med hensyn til forholdet mellem sælger og køber.... Jeg sender dig en DM om min vigtigste forløber