Looking for a vendor Valentino Kartel

Patron

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Hej, kan jeg stole på Valentino-kartellet? Hvis jeg vil købe 1 kg kokain?
Er der nogen, der har købt store mængder af ham?

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Reaction score
126
Deals
16
Hej med dig!
Før du bestiller 1 kg, kan du købe en mindre mængde af os for at få bevis for vores kvalitet og legitimitet. Herfra kan du arbejde dig op;)
I modsætning til disse andre grådige/svindlende leverandører på dette forum og andre steder har vi ikke en "MOQ", da det er helt irrationelt, da ingen ville aflevere den slags penge til en anomyn person på internettet:ROFLMAO:

For at se nogle anmeldelser fra mine faste kunder, gå ind på min gruppe og se selv:

[GROUP=73][/GROUP]

Last edited by a moderator:

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,752
Deals
666
Inde i forummet er det bedre at angive BB-koden for dit fællesskab i stedet for linket til gruppen
SGSbgqFDtd

sadow

Don't buy from me
Resident
Reaction score
63
Deals
11
Hvis du vil købe disse mængder, er det bedste, der kan ske for dig, at pakken ikke ankommer
Hvis du ved, hvordan du modtager dette produkt uden at være i fare
Hvis du foretager betalingen med bbescrow, sender den dig ordren, og når du har den med dig, kan du afslutte aftalen.

aaronstevens

Don't buy from me
Resident
Reaction score
126
Deals
16
@Patron Jeg er helt enig i, hvad alle andre siger her. Når du er klar, så lad mig det vide!

MadRabbit

Don't buy from me
Resident
Reaction score
7
Sir, hvad end du bestiller, vil du modtage, som han sagde, bestil en mindre mængde til at begynde med.

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
50
Aaron Stevens er en svindler, en meget god svindler, hvis rigtige navn i øvrigt er Aaron Rodgers, og som bor i det nordlige Californien, hvor han snyder folk med et stort, rundt grin. Herude kalder de dem den lyserøde mafia og dermed Valentino-kartellet. Designeren Valentino. En af de mest produktive svindlere, du nogensinde vil se, meget glat. Jeg ville undgå enhver konto, der er bare nogenlunde forbundet med dette stykke affald, da han i sidste ende vil få dig, og det vil være det, ikke flere penge.