Question UPS/fedex-labels

smellybelly45

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jun 9, 2024
Messages
7
Reaction score
1
Points
3
Er der nogen måde, hvorpå man nemt kan betale for etiketter?
Jeg har prøvet virtuelle kreditkort, men de virker ikke altid med Fedex og UPS.
paypal er en mulighed for ups, hvad er den bedste måde at gøre det på?
 

Dr. MMX

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇺🇸
Joined
Nov 28, 2023
Messages
176
Reaction score
69
Points
28
Deals
7
Ja, brug paypal,
du kan købe et kreditkort betalt med krypto (der findes sådanne tjenester), som du knytter til paypal, eller bruge det kort direkte
 

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 29, 2022
Messages
161
Reaction score
156
Points
43
Ja, du har disse kort, er du villig til at betale mere end kortenes værdi?
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
73
Reaction score
64
Points
18
Deals
13
Jeg har hørt om et par måder. Jeg får et Visa-gavekort med sikkert forbrug, det er en engangsbelastning, så der kræves ingen personlige oplysninger. Så sætter du dig uden for et godt wi-fi eller hos dine venner eller uden for din fjende eller et hvilket som helst sted med godt wi-fi, hvor du kan få adgang til at bruge din labptop. Lav en falsk konto på pirate shipt eller usps, fedex, hvad der nu er nemmest, og find den, der altid vil lade dig betale for porto med dit nye visakort online. Frit skrev engang et godt råd om dette, betal for etiketten ved hjælp af det forudbetalte og over offentlig wifi, få portoen, tag den, og derefter kan du nyde resten af dagen, tror jeg.
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
73
Reaction score
64
Points
18
Deals
13
Der findes også et sted, der hedder cryptoPostage.info. Du kan købe labels ved hjælp af BC eller endda Monero uden at skulle tilmelde dig eller dele personlige oplysninger, og du kan vælge usps eller andre tjenester og derefter bare smide din pakke som usps i kassen. Hvis du bruger offentlig wifi til at downloade etiketten og derefter udskrive på en gammeldags printer, der ikke kræver wifi, kan du i det væsentlige sende en pakke uden at efterlade noget spor eller forbindelse til dig overhovedet, hvis det gøres korrekt.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
505
Reaction score
236
Points
43
Må jeg spørge, hvorfor du ikke bruger USPS? Det er sværere for postvæsenet at åbne din pakke
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
73
Reaction score
64
Points
18
Deals
13
Ja, det er sandt. Jeg bruger altid usps uanset betalingsmetode. Den eneste måde, jeg ville få nogen til at bruge Fedex, er til specifikke pakker, men det er kun, fordi jeg har nogen, der arbejder for Fedex, som kan "hjælpe processen på vej", hvis det er nødvendigt. Men ja, usps er altid det bedste valg til stort set alt.
 
Top