- Language
- 🇪🇸
- Reaction score
- 0
Goddag og god dag. Jeg har to spørgsmål. Det første er at konsultere en ekspert vedrørende metoderne til at udvinde efedrin fra piller. Jeg er ikke sikker på, at de metoder, der er beskrevet på denne hjemmeside, kan fungere for de piller, jeg har. Jeg har en liste over de hjælpestoffer, som mine piller indeholder (jeg har ca. 300 piller med 50 mg efedrinhydroklorid i hver). Hjælpestofferne er:
-Mikrokrystallinsk cellulose.
-Talc
- Magnesiumstearat
- Natriumcarboxymethylstivelse (type A).
Med denne sammensætning, hvilken metode ville være mest hensigtsmæssig til at udtrække hydrochlorid af efedrin? .
Et andet spørgsmål drejer sig om et problem, jeg har haft med en 2000 ml fladbundet kolbe med to halse. Kolben var beskidt, og mundingerne havde rester fra reaktionen af aluminiumamalgam. Jeg dækkede en af mundingerne med en glasprop, og da jeg forsøgte at fjerne proppen, sad den fast, og jeg kunne ikke få den ud. Hvad kan jeg gøre for at fjerne denne glasprop uden at beskadige kolben? Mange hilsner og tak.
-Mikrokrystallinsk cellulose.
-Talc
- Magnesiumstearat
- Natriumcarboxymethylstivelse (type A).
Med denne sammensætning, hvilken metode ville være mest hensigtsmæssig til at udtrække hydrochlorid af efedrin? .
Et andet spørgsmål drejer sig om et problem, jeg har haft med en 2000 ml fladbundet kolbe med to halse. Kolben var beskidt, og mundingerne havde rester fra reaktionen af aluminiumamalgam. Jeg dækkede en af mundingerne med en glasprop, og da jeg forsøgte at fjerne proppen, sad den fast, og jeg kunne ikke få den ud. Hvad kan jeg gøre for at fjerne denne glasprop uden at beskadige kolben? Mange hilsner og tak.