Question Forsøger at lave C-Liquid

Evolved

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
Jeg leder efter en trinvis vejledning i, hvordan man SIKKERT laver en C-væske, der er så tæt på den normale THC-rus. Jeg ønsker ikke at dampe nogle af de djævelske noider. Jeg har forsøgt at finde oplysninger om dette emne overalt, men kan ikke finde nøjagtige tal. Da jeg har at gøre med så små dosisværdier, er jeg nødt til at sikre mig, at den nøjagtige mængde mg/ml-forhold er sikker. Hvis nogen har oplysninger om, hvad der er den bedste noid at bruge, og nøjagtigt hvilken dosis der skal bruges, ville det blive værdsat. Jeg har kun været i stand til at finde oplysninger om opvarmning af en pulveriseret noid i en vg/pg-opløsning, indtil den er homogeniseret.
Enhver information er nyttig. Tak skal du have

Paracelsus

Addictionist
Reaction score
237
Er du interesseret i lige præcis 5F-CUMYL-PINACA? Problemet med at lave vejledninger og vælge sikre doseringer er, at der i dag ikke engang er et endeligt svar på, hvor meget stoffer af denne type har en stærkere effekt på cannabinoidreceptorer. For det stemte stof har forskellige undersøgelser for eksempel vist forskellig selektivitet. Stoffet kan enten være 2 gange selektivt eller næsten 30 gange. Dertil kommer de forskellige typer af receptorer og de mindste effektive doser. Måske er det derfor, at svaret på dit spørgsmål ikke er så enkelt. Du kan dog se afsnittet om syntese af cannabinoider. Måske er der et svar eller den rigtige retning: http: //bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/b/cannabinoids.5/

Evolved

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
Jeg er interesseret i at bruge JWH-210 og tænkte på at lave et forhold på 45 mg/1 ml. Jeg spekulerede på, om det ville være sikkert. Det meste af den research, jeg har lavet, peger på, at en dosis JWH-210 er 1,5 mg-3 mg, og at en ml vapejuice tager mellem 100-200 pust. Så hvis jeg vil gøre hvert 5. pust til en effektiv dosis ved et gennemsnit på 150 pust, ville jeg få 30 doser. Hvis jeg ønsker, at hver dosis skal være 3 mg, ville det være 90 mg/ml. Men jeg er ikke sikker på, at det er sikkert. Hvis du ved noget om dette, ville det være nyttigt. Hvis ikke, vil jeg starte med en meget lav mg / ml som 20 mg / ml og arbejde mig op. Også hvis du kender nogen nøjagtig måde at få blandingen til at homogenisere, ville det også være nyttigt. Jeg har set, at opvarmning af blandingen og omrøring grundigt er den bedste måde, men jeg er ikke sikker på det. Jeg har læst gennem cannibinoidforaene, og ingen af oplysningerne der gælder virkelig.
Tak for dit svar

Last edited:

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,889
Deals
1
Jeg tror, det er den bedste måde. Efter min mening har du den rigtige retning i din forskning. Del gerne dine resultater med os.

Last edited by a moderator:

Evolved

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
Det vil jeg gøre. Jeg kan ikke se andre indlæg om fremstilling af C-Liquid nogen steder, så jeg vil lave en dybdegående guide til mine forsøg og fejl. Jeg vil starte med en lav dosis væske og arbejde mig op for at finde den ønskede styrke.