Question Begyndelsen

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
189
Reaction score
139
Points
43
Deals
10
Udgangspunktet er at købe reagenser og laboratorieudstyr i henhold til den valgte rute, og de fleste reagenser kan købes hos kinesiske leverandører.
 

Gusfring666

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
38
Reaction score
262
Points
53
Mange tak for hjælpen
 
View previous replies…

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
189
Reaction score
139
Points
43
Deals
10
Det var så lidt, jeg kan anbefale dig nogle få leverandører, som jeg køber fra, men så længe du køber gennem escrow, skal du ikke være bekymret for at blive snydt. Hvis din syntese kræver P2P, anbefales det at få det fra BMK Glycidic Acid CAS 5449-12-7, som er købt i Kina.

 

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Joined
Jan 27, 2023
Messages
189
Reaction score
139
Points
43
Deals
10
Jeg er ikke ekspert, men jeg er ret sikker på, at G. Patton eller William Dampier gerne vil hjælpe dig.
Hvis du har brug for at købe reagenser, men nogle grundlæggende som methanol, ethanol, isopropylalkohol, saltsyre, kaustisk soda osv. vil være meget billigere at købe lokalt på grund af forsendelsesomkostninger fra Kina.
Nyttige videoer: syntese af amfetaminer

 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
282
Points
63
Det er meget stabilt og let at omdanne natriumsalt kan endda være at foretrække, når p2p er oprenset, reagere med N-Me-formamid efterfulgt af termisk deformyleringsreaktion i surt medium.
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
282
Points
63
Vær også opmærksom på farerne, og husk altid et stort vådt håndklæde lige ved hånden til at dække opstillingen, hvis den viser tegn på at ville eksplodere.
 
Top