Question Den billigste måde at lave meth på har kun været en succes én gang

Grubby

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
12
Spørg kemieksperterne! For jeg har kun haft succes med denne metode én gang! Er det den billigste måde at fremstille amfetaminhydrochlorid på? Er der nogle vigtige ringforbindelser, som man overser, og som forhindrer amfetaminkrystaller i at blive produceret?
1. Bland 40 gram phenylaceton, 20 gram methylaminhydrochlorid og 200 ml methanol, tilsæt en spormængde natriumhydroxid for at neutralisere det til svag alkalinitet, og reager ved 80 grader i 2 timer for at generere et iminmellemprodukt.
2. Tilsæt 10 gram natriumborhydrid til iminmellemproduktet, og lad det reagere ved stuetemperatur i 6 timer for at danne amfetamin.
3. Tilsæt 100 ml vand til reaktionsopløsningen, adskil det organiske lag, og gentag vaskningen tre gange. Efter brug af 100 ml vand hver gang tilsættes en passende mængde saltsyre for at neutralisere til pH 5.
4. Fordamp alt vand, og stop opvarmningen, når temperaturen er over 100 grader. Det, du får, er stadig en væske ... og der er ingen krystaller, før det er tørret! Jeg ved virkelig ikke, hvad der gik galt

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,110
Deals
1
Den rigtige mængde NaOH til at neutralisere 20 gram methylammoniumchlorid beregner jeg til 0,5 g, hvilket er mere end et spor. Har du regnet det ud?

Grubby

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
12
Ja, jeg brugte med vilje en overskydende mængde NaOH for at sikre, at pH-værdien var mellem 8 og 9.
I dette forsøg bestod reaktionsblandingen af 20 ml methylammoniumchlorid, 200 ml methanol og 40 ml phenylacetone. Reaktionen blev udført under magnetisk omrøring ved en temperatur på 80 °C i 2 timer.

View previous replies…

Grubby

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
12
Efter dannelsen af iminmellemproduktet forblev min reaktionsblanding (RM) i vandfri tilstand. Efter afkøling til stuetemperatur blev der langsomt tilsat 10 mg natriumborhydrid. Reaktionen fik lov til at fortsætte i 6 timer. Indtil dette punkt er jeg usikker på, hvor problemet kan være opstået.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,110
Deals
1
Jeg er ikke kemiker, så ret mig, hvis jeg tager fejl, men jeg fik at vide, at man skal svinge ph fra 2 point lavere end pKa til 2 point højere end pKb, hvilket betyder 12'1 og 4,6 For hvert point mindre end det, du går, efterlader du 3 % af produktet i den forkerte form, så du mistede 9 %, da du stoppede mellem 8 og 9 og 1,2 % i den anden ende. Methylammoniumchlorid er et fast stof, men du bruger ml til at udtrykke hvor meget. Der mangler en del af ligningen, hvad er moldensiteten for denne væske? Er det vand eller...?

Grubby

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
12
Øh... Jeg målte ikke mængden af materiale nøjagtigt, men hjælp mig venligst med at tjekke, om der er mere alvorlige fejl i min eksperimentelle proces, som kan føre til fiasko? For eksempel tilsatte jeg i ekstraktionsfasen direkte vand til adskillelse uden at bruge yderligere opløsningsmidler. Det er jeg ikke sikker på. Jeg troede bare, at lagdelingen af rm allerede var indlysende, så jeg gjorde det.