Kunsten at lave farver

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
I denne tråd vil jeg udgive kunsten at give farve til et lægemiddel. Generelt passer denne kunst eller metode godt til stoffer som A-pvp, BK-mdma, 4mmc, mdma og analoger af de tidligere nævnte. Jeg har tidligere offentliggjort et foto af smukt farvede krystaller, men nogle brugere har været i tvivl om, hvorvidt produktets farve skyldes overoxidering eller et andet problem i syntesen, der kunne have fået produktet til at få den farve. Enhver, der har omfattende viden om kemi, vil vide meget godt, at når det drejer sig om rene og omkrystalliserede stoffer, vil stoffet være helt gennemsigtigt hvidt og ikke have nogen anden farve (for eksempel brun), som det sker med vores værdsatte stof mdma eller bkmdma for eksempel ... Når stoffet får mørke toner, er det et symptom på, at det indeholder urenheder, og at selv om det er til stede i sin reneste form som glas, indeholder det stadig urenheder enten i sin syntese, eller fordi det blev startet fra en forløber af lav kvalitet og derfor indeholder urenheder på samme måde. Men hvad sker der, når man har et ultrarent produkt, og man gerne vil præsentere det med farver? Det er også muligt, og mange mennesker vil måske tro, at det er et urent produkt, når det i virkeligheden er ekstremt rent. Baseret på det faktum, at vi starter med et rent produkt, er det muligt at farve det gennem en simpel opskrift, der består i at omkrystallisere dit produkt ved at tilføje et stykke farvestof. Hvilket farvestof, og hvordan får man en perfekt homogen farve? For at udføre denne proces skal vi opnå et rent og hvidt produkt i krystallisationsfasen, når dets hydrochlorid eller sulfat eller det salt, som vi skal arbejde med, er blevet dannet. For at gøre dette er det nogle gange nødvendigt at tilsætte iskold acetone til saltet, indtil det er helt hvidt. Ellers vil denne metode ikke fungere godt, da et urent eller dårligt vasket salt vil skabe et mørkere produkt i omkrystallisationsfasen, og det vil påvirke den endelige farve, og du vil aldrig kunne opnå det ønskede resultat. Når vi starter med et hvidt salt, forbereder vi simpelthen vores blanding af udvalgte opløsningsmidler (vand / acetone / æter eller alkohol, blandt andre), og vi fortsætter med at opvarme de opløsningsmidler, der tidligere er valgt og egnede til deres formål, og når de er varme, tilsættes en knivspids farve. pulver af fødevarekvalitet, blandingen holdes under konstant omrøring, og dets pulver tilsættes i små portioner, indtil det er helt opløst og homogeniseret ved omrøring, kontroller, at både dets pulver og dets farvestof er helt opløst, og at der ikke er en eneste smule pulver i hans kolbe. Når denne enkle proces er udført, skal du holde din kolbe immobiliseret i løbet af dens omkrystallisering, og de krystaller, der dannes, får den valgte farve. Nu vil jeg vedhæfte nogle fotos af rene Methylon-krystaller i deres oprindelige udseende og i deres farvede udseende, produktet vil bevare den samme renhed, men udseendet kan være efter forbrugerens smag, da vi alle ved, at det at give ting farve altid har været en måde at tiltrække mennesker på og er en anden optimal form for markedsføring for virksomheder, og kemi er ingen undtagelse. HILSENER OG VELSIGNELSER TIL ALLE BBGATERS!!!
 

Attachments

  • CTjeakhf9s.jpg
    CTjeakhf9s.jpg
    154.5 KB · Views: 82
  • LV5NoZwJj8.jpg
    5.6 MB · Views: 253
  • CmcSbRZU6P.jpg
    9.7 MB · Views: 246
  • 718rmu9koR.jpg
    4.2 MB · Views: 85

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Hvorfor får jeg bk-MDMA HCl, der er lysende hvid og krystallinsk efter forsuring af basen med en opløsning af HCl + acetone, selvom pH skal være 5, jeg ved ikke, om jeg tilføjede mere opløsning end normalt eller ikke nok, da det er svært for mig at skelne farven i pH-målestrimlerne, men alligevel skal bK-MDMA HCI ifølge Wikipedia have den form og farve, og hvorfor får jeg så krystaller med farven orange eller brun, når jeg krystalliserer nævnte bk-MDMA HCl?
Udseende
Methylon i sin rene form ser ud som et fint krystallinsk pulver, hvidligt eller gulligt i farven. På det sorte marked kan det findes i både pulver og kapsler, nogle gange med andre stoffer som mephedron eller koffein.
Så hvis jeg får lysende hvid krystallinsk methylon HCI, hvorfor får jeg så orange eller brune krystaller efter krystallisering og omkrystallisering? Jeg tror, det er fordi jeg efterlader methylon krystalliseret-omkrystalliseret i det fri, og støv og andre partikler kommer ind, eller fordi jeg ikke brugte gode opløsningsmidler, jeg bruger deioniseret vand.
Tak skal du have!!!
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Hvis du allerede har prøvet at vaske din frie base godt, før du syrnede den, og vaske dit produkt (hydrochlorid) med iskold acetone, indtil det er helt hvidt, og det stadig er mørkt i sin rene krystallinske form efter en korrekt omkrystallisering, kan jeg forsikre dig om, at dette skyldes, at udgangsprækursoren indeholder mange spor af urenheder, der resulterer i et mørkt produkt.
 

antrax

Don't buy from me
Resident
Joined
May 14, 2023
Messages
163
Reaction score
54
Points
28
Efter forsuring af den frie base kommer methylon-HCI ud, som det skal, et lyst hvidt krystallinsk pulver, når det belyses med et lys, problemet er efter krystallisering eller omkrystallisering, hvilket er, når der opnås orange eller brune krystaller. Jeg vasker ikke methylon-HCl med kold acetone, før jeg krystalliserer/rekrystalliserer det, jeg tørrer blot methylon-HCl med filterpapir, som jeg også bruger til at filtrere methylon-HCl fra den væske, der er tilbage, når syrningen er færdig, og al HCl er kommet op til overfladen eller er indeni.
Jeg foretrækker at lade bk-MDMA HCl være ukrystalliseret, da det også har en betydelig effekt.
 

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Joined
May 31, 2022
Messages
209
Reaction score
143
Points
43
Hvis du allerede har prøvet at vaske din frie base godt, før du syrnede den, og vaske dit produkt (hydrochlorid) med iskold acetone, indtil det er helt hvidt, og det stadig er mørkt i sin rene krystallinske form efter en korrekt omkrystallisering, kan jeg forsikre dig om, at dette skyldes, at udgangsprækursoren indeholder mange spor af urenheder, der resulterer i et mørkt produkt.
 
Top