THC ditillat olie

want2cook

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
May 9, 2022
Messages
10
Reaction score
0
Points
3
Hej, er der nogen, der ved
Er der nogen, der ved, hvordan man laver THC-destillatolie af ukrudt?
Det er meget svært at finde information om, hvordan man laver destillat, ikke RSO eller noget andet.
 

GOUPIL

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 14, 2022
Messages
66
Reaction score
18
Points
8

spanara

scammer
Joined
Dec 21, 2022
Messages
33
Reaction score
15
Points
18
Deals
9
Opløs 1 g CBD i 10 ml 0,005 molær H2SO4 i iseddikesyre.
Lad opløsningen stå ved stuetemperatur.
Efter 3 timer er CBD blevet omdannet til 52% delta-9-THC og 2% delta-8-THC.
Efter 3 dage er der dannet en blanding af 15 % delta-9-THC, 54 % delta-8-THC, 10 % delta-8-iso-THC og 10 % CBD.
Arbejd med det:
Hæld i vand (100 ml eller mere) og tilsæt forsigtigt under omrøring (skummende!) nok natriumbicarbonat (15 g burde være nok) til at hæve pH-værdien til over 7. Ekstraher med benzinether, vask med vand, inddamp opløsningsmidlet for at få en blanding af udgangs-CBD og overvejende delta-9- eller delta-8-THC med nogle andre biprodukter afhængigt af reaktionstiden.
Kan kromatograferes på silicagel med 1 til 2 % ether i benzinether til oprensning.

CBD kan også omdannes til delta-9-THC med vandfri ZnCl2 ved 150° uden opløsningsmiddel (udfør reaktionen bedst i vakuum, da produktet er følsomt over for oxidation):

Opvarm 0,5 g CBD med 0,09 g vandfri ZnCl2 under vakuum og omrøring.
Efter 2 timer er der dannet 40-50 % delta-9-THC.
 

GOUPIL

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 14, 2022
Messages
66
Reaction score
18
Points
8
Jeg er overrasket over, at basen i en destilleret olie, der tjener til thc eliquid, er CBD!
Hvor har du lært alle disse ting?

Tak for delingen! Jeg må indrømme, at jeg er for noob i kemi til at forstå alle dine indlæg!


Kan du sende mig andre tutorials links?
 
Top