Question Syntesevideoer fjernet?

kemocite

Don't buy from me
Member
Reaction score
1
Jeg fandt ud af, at DOB-, DMT- og amfetaminsyntesevideoerne blev fjernet på YouTube, hvorfor er det sådan?

Nszgent

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Kan nogen også give et link til at downloade videoerne? Det link, der allerede er i forummet, virker ikke for mig.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,874
Deals
1
Hej, vi blev angrebet af YT og fjernede disse videoer. Du kan finde dem i videosektionen her (knappen i venstre bjælke).
@Nszgent Video kan også downloades derfra. Der er en download-knap under hver video. De fungerer korrekt. Du har sandsynligvis problemer med internettet eller din browser.

kemocite

Don't buy from me
Member
Reaction score
1
Tak for dit svar. Vil du uploade flere videoer til denne side? Jeg ville elske at se en video om LSD-syntese eller MDMA-syntese! Tak for det!

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,874
Deals
1
Ja, vi arbejder med Meth-syntese. MDMA ville være mere reelt for en video end LSD. LSD-syntese er kompliceret, og der er mange forskellige lignende analoger med lettere syntese til hemmelige laboratorier.

StarWars

Don't buy from me
New Member
Reaction score
72
YT's politik er, at man ikke kan vise, overtale folk til at producere stoffer, en masse seje videoer om, hvordan 4mmc produceres fra Rusland, er blevet forbudt af yt, jeg venter på, at min bærbare computer bliver repareret, fordi jeg har 2 seje videoer med hurtig produktion af 4mmc fra russisk forum