Syntese af JWH-018 (svarer til UR-144-syntesen)

Status
Not open for further replies.

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 2, 2022
Messages
74
Reaction score
21
Points
8
Reagenser:
Tbab
Natriumhydroxid
Amylbromid
Napthoyl-indol
Vand
Isopropynol (isopropylalkohol)

Syntese:
1. Hæld 32 gram natriumhydroxid i kolben, og hæld 100 ml vand i, og bland, indtil det er opløst.
2. Hæld 50 gram naphtoylindol i kolben.
3. Tilsæt 10 gram tbab i kolben.
4. tilsæt 46 gram amylbromid.
5. Rør godt rundt i reaktionsblandingen.
6. Sæt opløsningen til at varme op til ca. 120*C, og anbring teflonmagneten i kolben, og tænd for omrøringsfunktionen på varmepladen.
7. Når blandingen har 2 lag, fjerner vi den fra varmen og tilsætter 1 liter vand til rengøring (vær opmærksom på ikke at bruge koldt vand, kun stuetemperatur er tilladt), bland, indtil det renser toplaget, og hæld det nu i bægerglasset.
8. opsaml toplaget med en sprøjte, og hæld toplaget over med en sprøjte.
9. Vent på, at olien krystalliserer, ca. 5-7 timer.
10. Efter krystallisering tilsættes 100 ml isopropynol i bægerglasset og opvarmes til ca. 85*C, og blandes for at opløse den krystalliserede olie.
11. Efter opløsningen vil der i løbet af de næste 6 timer være synlige krystaller, som presses ud ved hjælp af vakuumfiltrering.
12. Vask krystallerne med isopropynol.
13. Læg krystallerne i en skål.
14. Vent, indtil det tørrer.
15. Produktet er færdigt.
 
Last edited:

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Har du besluttet at gentage dette indlæg uden forklaringer og korrekte navne?
 

chemistrydude

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 2, 2022
Messages
74
Reaction score
21
Points
8
Higghs Bosson sagde, at man kan bruge denne reaktion til andre cannabinoider, herunder JWH-018.
 

SynthethicADHD

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 16, 2022
Messages
7
Reaction score
3
Points
3
Hej hurtigt spørgsmål denne JWH 018 bruger amylbromid Jeg har ikke set nogen anden syntese inkluderer det med hensyn til JWH . Er denne syntese lettere med amylbromid.

Hvilket udstyr har jeg brug for? Er det stadig batchreaktor, roterende fordamper og nutsche-filter som hovedudstyr?

Er dette en lille skalaopskrift eller stor. Hvad er det maksimale, jeg kan producere realistisk
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,660
Solutions
3
Reaction score
2,735
Points
113
Deals
1
Hej, han gentog et allerede beskrevet emne. Du kan læse alle oplysninger der (se min kommentar ovenfor) og stille dine spørgsmål der.
 
Status
Not open for further replies.
Top