Sejr, mine damer og herrer!
Jeg lavede 160 mg heroin af 173 mg morfinfri base, udvundet af 300 mg morfinsulfatpiller, der var udløbet i 2008 (ja, sandsynligvis lavet i 2006 og derfor opbevaret i 17 år ved omgivelsestemperatur (nær 20 °C)).
Jeg lavede min egen eddikesyreanhydrid fra Na-acetat + S2Cl2 og brugte 1 gram med mine 173 mg morfinfri base i 10 ml glaskolbe ved 85 ° C reguleret under konstant magnetisk omrøring i 2H20 minutter.
Basificering med 10% NaOH-opløsning, ekstraktion med ether, fordampning i glas petriskåle ved 45 ° C (se billede) vejet (160 mg, godt udbytte), dækket med destilleret vand og syrnet nær pH2 med koncentrerede HCl-dråber, neutraliseret med natriumbicarbonat indtil pH7.
Injektion IM :
1,5 mg tærskel, små effekter (derfor naturligvis ikke morfin på dette niveau)
3 mg: min virkelige kraftige dosis (virkningerne er lidt bedre end morfin, mere behagelige)
6 mg: opkastning
Perfekt, det er ægte DAM efter min erfaring, næsten 2 til 2,5 gange mere potent end medicinsk morfin.
Jeg har tænkt mig at gengive syntesen med mere detaljerede oplysninger, billeder, beregninger, præcise temperaturer og materiale.
Jeg vil oprette en veldokumenteret dedikeret side om denne syntese på dette forum, når jeg får mindst 4 eller 5 synteser af erfaring.
(og mere morfin fra min kodein, det ser ud til at fungere meget godt)
-> Personlig refleksion: Jeg forstår stadig ikke, hvorfor DAM ikke bruges på hospitalet (eller endda lovligt): afhængighedsniveauet svarer til Tramadol for eksempel for mig, hvilket er meget lavt. Et tidsrum på en uge mellem to doser er som en fest med venner: det er cool, men ikke et problem at vente til næste uge. Min observation er: kun dem, der allerede har problemer med afhængighed, kan have problemer med afhængighed ...