Dead Drops Gadepriser?

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Jeg har altid gerne villet spørge om dette, men jeg har aldrig kunnet!

Lad os sige, at jeg er i USA, på østkysten, jussaiyan, og at jeg har 10 g 3MMC og 10 g MDMA. Jeg skærer det hele ned til 1 g og bruger Dead Drop, så 20 naturligvis meget små pakker, der skal ud til en flok dumme, rige universitetsstuderende ... Hvad skal jeg tage for det? Antag, at det er det bedste produkt nogensinde! (Shout-out til @DutchNarc0s!!!)

Jeg er nystartet og vil gerne teste min opsætning, før jeg kaster mig ud i at købe udstyr, og jeg har brug for "startkapital" til det ...

Hvilket beløb kan jeg opkræve, og det stadig sælge? Kan jeg tjene nok på de første 20 g til i det mindste at få råd til et sæt udstyr, eller tror du, at jeg bliver nødt til at sælge flere portioner end det?

Hvis der er noget her, der ikke er kosher, så spark mig i bollerne og slet. Jeg prøver ikke at bryde en regel, jeg ikke kender til!
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Jeg ser omkring 150 dollars pr. gram for MDMA... er det en ønskedrøm? (muligvis $2400 i alt), hvis alt gik perfekt? Det kan ikke passe, vel?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Medicin bør ikke være billig. Det fungerer normalt sådan her:
Du har et laboratorium, og derfra begynder prisen på produktet at forme sig. Du producerer 2,5 kg om ugen (små mængder). Du beregner prisen på produktet pr. gram. At producere 3 MMC eller 4 MMC vil koste mellem 2-3 $ pr. gram (dette er den maksimale pris). Du laver dine egne dead drops på 1 kg og hyrer nogle transportører, som skal transportere dine varer til andre byer og lave dead drops på 100 gram der.
I disse byer hyrer du så folk, der modtager 100 g dead drops og laver 50-100 1-2 g dead drops ud af dem.
Slutbrugeren bør se en pris, der dækker alle dine omkostninger, og virksomheden bør have en avance på mindst 100 %.

Regn selv på det:
Prisen på det færdige produkt er 3000$.
Transportøren får 100 $ for hver 100 g dead drop + omkostninger til transport, beregnet som prisen for 1 km rejse = 1,5-2 $.
Detailkureren får 12 $ for hver succesfuldt købt dead drop, han har produceret.


I alt, hvis du har organiseret et distributionsnetværk inden for en radius af 1000 km fra laboratoriet, er produktionsomkostningerne:
3000+100*10+2000+1000*12=$18000+100%=36000
Således bør 1 gram til slutbrugeren koste 36 dollars, og din fortjeneste på 1 kg vil være 18000.

Det er et meget groft regnestykke. Da det tager ret lang tid at fremstille 1000 døde dråber på 1 g, er det lettere at fremstille 2 g og sælge til slutbrugeren for mindre end 72 $. Hvis du kan sælge det allerede til 60 $, mister du ikke noget i fortjeneste i dette tilfælde.

Måske kan du reducere transportomkostningerne til detailkurerer. Men selv hvis du sænker priserne og arbejder nogenlunde efter denne plan, vil du tjene 10.000 dollars pr. kg.

Glem heller ikke, at denne forretning ikke bygger på tillid, og du kan ikke blive til en voldelig bastard. Der skal tages depositum fra transportører og detailkurerer, så det ikke er rentabelt for dem at misbruge varer og snyde dig. Du skal heller ikke behandle det som noget, der ikke er særlig vigtigt. Du skal hele tiden sørge for arbejde til dine medarbejdere, for når dine medarbejdere indser, at de hos dig altid har et job og en stabil indkomst, vil de være hos dig hele tiden.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Tusind tak for opdelingen!
Jeg er helt vild med tanken om at ansætte folk og komme så dybt, men i de næste par uger, mens jeg lærer, er jeg desværre en lille kartoffel og vil køre dette selv indtil videre!
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Det er nok at producere det første kg selvstændigt, lave 500 dead drops og sælge dem, så hele processen starter og ikke stopper mere. Man er nødt til at starte i det små.
 

Jorg

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 14, 2024
Messages
16
Reaction score
12
Points
3
35eur for mdma, 40eur for 5g ampf på Balkan (som slutbruger)
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Dette er ekstremt værdifuld information for mig, tak @Jorg!
Jeg leder efter en generel "fornemmelse" af markederne i '24
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,307
Solutions
4
Reaction score
879
Points
113
150 dollars er nok en ønskedrøm. 100 dollars pr. gram er, hvad folk vil betale her, og folk er mærkelige. Nogle vil hellere købe lort, fordi det er billigere, end at betale for kvalitet. Dit problem er, at ingen ved, at du har de bedste ting. Det vil tage tid og kræve en markedsføringsstrategi at få en højere pris. Du er nødt til at få produktet på gaden for at skabe et navn.
 
Top