Eller hvad med belægningen på Advil? Lortet er sødt! MUMS! Da jeg begyndte at ryge cigarer og blev introduceret til alle "smagsvarianterne", hadede jeg dem, hvorfor skulle jeg have noget sødt til min tobak? Ulækkert. Engang fik jeg ved et uheld saften fra min beef lo mein på en pakke smagsneutrale cigarer. Det er en lang historie, men jeg lagde ikke mærke til det, og så tørrede de. De smagte FANTASTISK, og det tog mig et stykke tid at finde ud af, hvad der var sket. Cigarer med kødsmag! HVORFOR ER DET STADIG IKKE EN TING??? Ryg en cigar og fortæl mig, at den ikke ville smage bedre med et "strejf" af bacon i den, lol. Så siden den dag har jeg været vild med smag og med at ændre tingenes smag.
Jeg har ikke prøvet Meth endnu, men jeg går ud fra, at det i det mindste ligner 4MMC i smagen, da det hele dybest set er kemikalier? Hvorfor ikke et strejf af kirsebær eller noget, hvis det ikke påvirker kvaliteten på nogen måde? Jeg er (stadig) ikke kemiker, så jeg kan ikke udtale mig direkte om det, så jeg spekulerer virkelig på, om sliklignende smage er mulige for nogen af disse stoffer...
Jeg går ud fra, at man skal vide, at man ikke må ryge eller injicere det. Det kunne være slemt... Jeg har måske lige besvaret mit eget spørgsmål... Det er i hvert fald det, jeg stadig tænker på, når jeg tænker på cigarer med kødsmag...