Question Repress pulver kokain

nippino

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Er der nogen, der ved, hvordan man undertrykker kokainpulver og stadig har fiskeskæl? Jeg har prøvet at presse det, og det ser kedeligt ud uden glans. Jeg har heller IKKE puttet nogen skærende midler i produktet. Thx

chefgorden

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
Du skal bruge en hydraulisk lejepresse og en ordentlig firkantet 20 mm tyk stålpladekasse med kompressionslåg med dit logo eller stempel efter eget valg ...
Plastfolie og slagterpapir, så det ikke klæber til metallet og ryger alle vegne.

Den bedste metode til at give glans er at bruge (borsyre) eller (micca-pulver), som er en god cutter til at give glans og en fiskeskælseffekt.

Det bedste forhold, jeg har fundet, er
●Pure Pearl 90% 1kg uskåret
●220g borsyre
●30 g mic-pulver {Pearl white}
●50g Lidocaine
●200 g kreatin

Du kan også bruge amfetamin for at få et lidt større kick, men det er op til dig, hvad du vil have, og hvad dine folk vil indtage ...

Hvis du vil give en lugt af diesel eller neglelak, kan du sprøjte en lille mængde i en blanding med en sprayflaske, men kun 1-3 sprøjt for at få den lugt, som forbrugerne elsker!

Håber dette var nyttigt

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,887
Deals
1
Hej, har du prøvet at sniffe borsyre? Kan du lide det?

chefgorden

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
@G.Patton alle i Australien bruger det til at skære deres C. Her er det bedst at skære rundt i atmosfæren, det brænder ikke, men når det vaskes tilbage, opløses det.

ChemDude

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
1
Hej bror.
Har du et billede af, hvordan kombinationen ser ud efter presning?

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,887
Deals
1
Vi anbefaler ikke at skære i og sælge/bruge urene produkter i henhold til BB Forum Harm reduction policy.

tonymontana2023

Don't buy from me
New Member
Reaction score
4
Men hvad med ultrapotente stoffer? For eksempel etazener eller cannabinoider.

Ville det ikke være bedre at skære dem væk med et sikkert og inaktivt stof? De fleste junkier er for dumme til at bruge så potente stoffer sikkert (jeg var en af dem, så jeg ved det).

(Jeg håner ikke, jeg håber ikke, det lød sådan, det var et legitimt spørgsmål)

bblanco

Don't buy from me
Resident
Reaction score
43
Undskyld, at jeg blander mig ... forstå en ting. du vil skære for at tjene flere penge. hvorfor ikke bede om en bedre pris? du sætter med vilje kun på vegne af din tegnebog risikoen for alle slags farer for en person, der valgte at lade dig tjene noget ... se, der er ingen skrevne love for det ... forvent, at en dag vil nogen være klogere, og hvis du er uheldig, blev denne person mental af din eliksir og river dit hoved af og skider i din hals

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,887
Deals
1
I tilfælde af ultrapotente stoffer er det værd at bruge fyldstoffer i tabletform. Cannabinoider er generelt et andet emne. Jeg talte om stoffer som kokain, metamfetamin, amfetamin osv., som ikke kan sende dig på intensivafdelingen eller i kisten fra et dusin mg.

bblanco

Don't buy from me
Resident
Reaction score
43
Se, hvis du giver mig det, og jeg finder ud af ... wtf, du har brug for en del af naturloven ... borsyre og lort ...

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Det er dumt, at I alle tror, at den eneste måde at få mixxed cocain til at skinne på er ved at bruge borsyre.

FredDurst

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
10
Vær ikke grådige, drenge. Giv folk godt udstyr

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,104
Deals
1
Borsyre ligner ikke kokain særlig godt. Denne fyr har lige taget 90 % kokain og lavet det om til 54 % discount. Al den vægt, han tilføjede (500 g), er nu kokain for politiet, hvis du bliver taget. Du havde 1 kg kokain, og nu har du 1,5 kg. Hvis du bad om 75 $/g for det afskårne stof og 100 $ for de 90 %, ville de fleste betale de ekstra penge. Du havde mindre vægt og brugte ikke tid eller penge på at rigge det til. Hele ideen er mangelfuld logik. Hvis du virkelig ikke har gjort noget ved den og bare håber at kunne samle den igen, foreslår jeg, at du lægger den i noget småt og tilsætter vand dråbevis, indtil den er BARE BARE FUGTIG. Sandsynligvis 2 dråber (1/10 ml) pr. gram, og sæt det i mikrobølgeovnen i 1 SEKUND. Dette vil justere de polære kokainmolekyler. Hvis du har puttet noget i det, er du nødt til at bufre det (med syre), fordi du har forrykket pH-værdien. Jeg kan uddybe min begrundelse, hvis du spørger.